valsil Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Hei Jeg lurer på hvordan jeg kan vise bilde og tekst i samme kontroll? Prøvde richtextbox, men fikk problemer med å vise bilde her. Silje Lenke til kommentar
Gråskjegg Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 ASP.NET eller WinForms? Kun presentasjon eller editering også? Om kun presentasjon kan du lage en egen kontroll som inneholder bildet og noe tekst. Lenke til kommentar
valsil Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 ASP.NET eller WinForms?Kun presentasjon eller editering også? Om kun presentasjon kan du lage en egen kontroll som inneholder bildet og noe tekst. Hei WinForms Det viktigste er at jeg får presentert informasjonen, men helst skulle det vært mulig å klikke på en knapp for å gjøre den editerbar. Innholdet i kontrollen skal så skrives ut (ved hjelp av en rich textbox har jeg fått til det). Kan du gi meg et lite tips til hvordan jeg ev. lager en egen kontroll? Finnes det ingen kontroller som kan vise både tekst og bilde? Silje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå