Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Brudd på forbindelsen(Tele2 vestlandet)

Anbefalte innlegg

Lurte på om det er andre med TELE 2 Adsl som opplever stadige brudd på forb.

med jevne mellomrom?

Det virker som det stort sett skjer ca hvert 15 -30 min, og er borte ca 5 min om gangen. Når det er borte slukkes det ene av de 3 grønne lysene på modumet (det med @ på) Så kommer det bare tilbake igjen.

Det som virker rart, er at det også ser ut som det har en tendens til å falle ut mens jeg feks skriver et innlegg på et forum, sånn at forbindelsen er borte når et innlegg er klar til å sendes inn. Kan det være noe virus eller annet dritt inni bildet her..? (har scannet med flere AV og spyware programmer)

Har merket dette noen uker nå, men Tele 2 kjenner ikke til noen feil i området.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

da jeg hadde adsl fra Tele2 (over 1½ år siden, bor på Østlandet) hadde jeg samme problemet. Sendte utallige mailer til kundeservice, men ingenting skjedde. Til slutt byttet jeg til Nextgentel og har hatt stabil forbindelse siden. Hvis du ikke har bindingstid vil jeg råde deg til å bytte ISP, det nytter ikke å forvente at Tele2 skal ordne opp tydeligvis... :thumbdown:

Lenke til kommentar

Jeg bor i Vest-Agder og hadde litt problemer tidligere med ustabilitet på linja, men det ser heldigvis ut til å ha roet seg ;)

Ganske lenge siden sist linja har vært nede.

Har selv Tele2 ADSL Large.

Det nytter å ringe inn å true med å forlate eller kreve raskere linje uten å betal mer om ikke feilen fikses, for fikses ikke dette så har Tele2 brutt kontrakten deres og du er fri til å velge hvilken som helst ISP ;)

Lenke til kommentar
Tror det kan være riktig. Men dessverre har jeg nesten et år bindingstid, fordi jeg fikk oppgradert hastigheten for et par mndr siden :(

Vell, hvis de selger deg et produkt de ikke klarer å levere så er ikke avtalen (med bindingstid) gjeldende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...