kenneth74 Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Bare litt nyskjerrig på hva dere bruker videoredigering til. Hva lager dere? Skriv gjerne et svar slik at vi kan se hva vi lager. Jeg filmer og redigerer: * Forsikringsvideoer * Reklame * Visuelle effekter * Bryllup * Private opptak (Men det er ikke min fulltidsjobb, det er innen IT) Hva lager du? Lenke til kommentar
madbertha Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Kanskje litt gammel post, men skitt au. Jeg redigere: - skateboard filmer til kompiser. - snøscooterfilmer med fine hopp og diverse tull - bilfilmer - burning av dekk osv Det gjør jeg :smile: Lenke til kommentar
trenurg Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Jeg lager voksenfilmer - slike som barn ikke bør se - slike som f.eks. "Broene over Madison County" - 3 timer lang - null handling... Neida - jeg lager filmer fra ferier, skikjøring, seilflyging, Seiling, jakt osv... Lenke til kommentar
madbertha Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 gamle poster er ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå