macklett Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) Syns fri frakt er en grei kompensasjon i dette tilfellet. Om det er en kampanje PC så tror jeg ikke at butikkene har stor fortjeneste, så før du får 1gb minne til så regner jeg heller med at de hever kjøpet. Det merkelige er at dette kommer på forumet så tidlig, ser ikke det store problemet i dette tilfellet. Snakk med butikken, se om du får fri frakt eller tilsvarende. Dette er ikke noen kampanjePC. Er en skreddersydd maskin som Komplett har bygd. Om en i tilknytning til et nykjøp hadde valgt mellom en ny PC, eller en brukt PC med 200 kroner avslag (tilsvarende fraktutgifter) ville det vel vært et enkelt valg? Fordi det er en del risiko da en ikke vet hva den andre kunden har gjort, i henhold til innlegg fra meg, svortevik, sigen, Mark Magnus, OC-Freak, Cobos, Goophy osv. Slik at her er vi tilbake til om lommeradioen eller melkesjokoladen er den rette erstatningen for å få tilsendt et brukt produkt, eller om noe til 500-600 kroner som jeg selv synes er rett og rimelig. Mener at sistnevnte er greit nok iom at Komplett sitter med fortjeneste etter å ha gjort en feil, samtidig slipper de å ta den brukt i retur noe som reduserer prisen kraftig. Da tar jeg naturligvis forbehold om jeg ikke finner noen synlige feil, eller noe mangler i innpakningen (tar opp som tidligere nevnt). Endret 12. juli 2005 av macklett Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Som sagt opptil flere ganger,ta den diskusjonen med Komplett først, er overbevist om at dere blir enige Lenke til kommentar
macklett Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 Som sagt opptil flere ganger,ta den diskusjonen med Komplett først, er overbevist om at dere blir enige Det er jeg helt enig i Egentlig var det ikke store hensikten i at jeg startet tråden, da det er tydelig at jeg hele tiden har kjent til elementene rundt problemstillingen. Men det er jo greit å få en litt ekstra diskusjon her. Det er jo fullt av poster om at Webshop A og B har gjort en dårlig jobb, og da er det jo greit og også få inn en tråd tilhørende en som alltid har fått god service hos Komplett, men nå støter oppi et problem som ikke kan bli avklart enda (må jo finne ut om maskinen er hel først). De har så langt opptredd profesjonelt i en uvanlig situasjon. Forøvrig regner jeg med at maskinen kommer om et par dager, men drar i morgen på ferie nesten 2 uker, slik at jeg må få noen venner til å sørge for å holde av maskinen på postkontoret mens jeg er borte (slik at jeg er sikker på at den ikke blir sendt i retur). Fordi jeg skal naturligvis sjekke at alt er i fin stand med maskinen når jeg henter den. Slik at jeg blir ikke å oppdatere denne tråden før om circa 14 dager. Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Jeg ville aldri akseptert bare fri frakt for en brukt PC. Hev kjøpet du. Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Er ikke det slik at dersom det er en PC som Komplett har bygget for deg spesielt så gjelder ikke angreretten eller at den er sterkt begrenset? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Slike tråder som dette, som oppfordrer til synsing om saker der fair eller faul play ennå ikke er påvist, kommer det aldri noen godt ut av. Man kan forutsi personkrangel, sysnsing om trådstarters motiver og i det hele tatt. For å unngå ytterligere flammekasting og spekulasjoner stenges denne tråden midlertidig. Når trådstarter har ny informasjon som kan danne grunnlag for en mer konstruktiv diskusjon kan han kontakte meg eller en annen mod og vise til dette innlegget, så åpner vi tråden igjen. I mellomtiden kan enkelte her slappe av med å lese retningslinjene og nettiketten, så blir livet mye greiere for oss alle. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg