Gå til innhold

Nextgentel - et alvorlig samfunnsproblem!


Anbefalte innlegg

Har nå hatt linje hos Ngt i 22mnd. med bindingstid på 24 mnd.Har igjen 2 mnd. av bindingstiden og da er det pokker med slutt også.

 

Helt fra starten av (August 2003) har Ngt levert supre linjer,men fra mai måned ble alt snudd på hodet.Da trengte jeg nemlig hjelp og det betydde kontakt med kundeservice hos Ngt.Det viste seg å bli vanskeligere enn antatt.

 

Saken var at routeren de hadde levert gikk føyka og måtte byttes.Ringte de og avtalte at de skulle sende meg en ny router.Skjedde det? Nei!

Ringte på nytt og fortalte hva de hadde lovet meg,men ingenting var notert hos dem om at en ny router skulle bli sendt.Fikk ny router denne gangen.

 

Angående retur av den gamle routeren skal det medfølge en returlapp/skjema,men det gjorde det ikke.Ringte de igjen og ble lovet dette.2 uker gikk,men ingen returskjema dukket opp.Fikk heller en mail fra Ngt en stund etterpå om at regning på routeren ville bli sendt dersom de ikke fikk igjen routeren ennå de hadde lovet å sende returskjema.Jeg betaler ikke for å returnere skrapet deres og det var de enige i.

 

Har mailet de 4 ganger etter dette,men de gidder faen med ikke svare.Hva feiler det disse personene der inne???

 

Oppe i alt dette skulle en regning på den faste avgiften pr/mnd. dukke opp med feil sum.Har mailet de flere ganger ang. dette også,men ingen svar.

Hva skal jeg gjøre?Det jeg vet er at til August er jeg ferdig med Ngt for godt,men i mellomtiden vil det bli mer problemer p.g.a disse sakene.

 

Som sagt:de leverer bra linjer,men hos kundeservice sitter en haug med gaudere som tror at kundene deres kun har en strikk mellom øra. :mad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har nå hatt linje hos Ngt i 22mnd. med bindingstid på 24 mnd.Har igjen 2 mnd. av bindingstiden og da er det pokker med slutt også.

 

Helt fra starten av (August 2003) har Ngt levert supre linjer,men fra mai måned ble alt snudd på hodet.Da trengte jeg nemlig hjelp og det betydde kontakt med kundeservice hos Ngt.Det viste seg å bli vanskeligere enn antatt.

 

Saken var at routeren de hadde levert gikk føyka og måtte byttes.Ringte de og avtalte at de skulle sende meg en ny router.Skjedde det? Nei!

Ringte på nytt og fortalte hva de hadde lovet meg,men ingenting var notert hos dem om at en ny router skulle bli sendt.Fikk ny router denne gangen.

 

Angående retur av den gamle routeren skal det medfølge en returlapp/skjema,men det gjorde det ikke.Ringte de igjen og ble lovet dette.2 uker gikk,men ingen returskjema dukket opp.Fikk heller en mail fra Ngt en stund etterpå om at regning på routeren ville bli sendt dersom de ikke fikk igjen routeren ennå de hadde lovet å sende returskjema.Jeg betaler ikke for å returnere skrapet deres og det var de enige i.

 

Har mailet de 4 ganger etter dette,men de gidder faen med ikke svare.Hva feiler det disse personene der inne???

 

Oppe i alt dette skulle en regning på den faste avgiften pr/mnd. dukke opp med feil sum.Har mailet de flere ganger ang. dette også,men ingen svar.

Hva skal jeg gjøre?Det jeg vet er at til August er jeg ferdig med Ngt for godt,men i mellomtiden vil det bli mer problemer p.g.a disse sakene.

 

Som sagt:de leverer bra linjer,men hos kundeservice sitter en haug med gaudere som tror at kundene deres kun har en strikk mellom øra. :mad:

Gjett hvem som har hatt AKKURAT samme problem med UPC.

 

Da mangler vi bare Lyse, Bluecom, Telenor og haugen med andre leverandører før Internett er et samfunnsproblem. Skal vedde for at det finnes ivertfall en irritert bruker fra hver leverandør, som ifølge deg er god nok grunn til at de kan få stempel som problematikere i stor skala.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...