hej Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 hej.. jeg installerte i går win XP fra win 98.. Alt gikk fint.. intill jeg prøvde å kjøre spill (half-life) eller se film. Etter et par sekunder ut i filmen slår enten skjermen seg av eller den begynner å flimre. Det står "Out of frequency" . Av og til bare restarter pc'n seg også. Jeg har flere ganger prøvde å reinstallere monitor driver og skjermkort driver til ingen nytte. Spillene/filmene gikk helt fint i win 98. Skjerm: Lg 99g Skjermkort: Gainward Geforce 3 ti200 Håper noen kan hjelpe mege med dette. Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Det er ikke lurt å oppgradere OS uansett om det er Windows, Linux eller Lindows. Alltid formater før du legger inn nytt OS. Lenke til kommentar
krille Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Problemet er at spillet årøver å starte seg i en oppløsning som skjermen din ikke liker, sett oppløsningen til 800x600 eller laver og prøv deg frem derfra lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå