Gå til innhold

Får h: til å bli c:

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har hdd'n som h: og i:, men sliter med noen programmer som ikke vil installeres uten at det finnes noe c:. C:, D: osv er minnekortleserne. Jeg tok ut denne, men det hjalp ikke. Har noen forslag om hvordan man får h: til å bli c;??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Formatering..?? Det var da en tungvint måte og gjøre det på..

Enklere å gjøre det på er å koble fra minnekortleserne.Så går du inn på Control panel,Ytelse og vedlikehold,Administrative Verktøy,Datamaskinbehandling og tilslutt klikk på Diskbehandling til venstre da vil du se harddiskene til høyre så kan du velge og vrake utenom C selvsagt. :thumbup:

Tips . hvis du vil at hddene skal komme først i alfabetet før f.eks cd/dvd rom så er det best og koble fra cd/dvd rom også går du inn på det jeg skrev på begynnelsen.

Endret av Scortech
Lenke til kommentar
Fungerer dårlig å endre stasjonsbokstav på windowspartisjonen...

Jeg skrev utenom C..Og ja stasjonsbokstav C er windowspartisjonen

Til Okay. sjekk igjennom driverene dine.Chipsett,grafikk, osv. og pass på at AA og AF ikke er på når du kjører 3dmark 03. Jeg har småtestet og Oc grafikkkortet mitt jeg også. men kjører default som regel.

Lenke til kommentar

Han trenger ikke installere programmer på windows-partisjon. Flytt heller I: partisjonen til C: og installer sære programmer i en mappe på denne ...

Om du høyreklikker på "Min Datamaskin" og velger "Behandle ...." kommer du til viste bilde. Her kan du sjonglere så mye du vil med stasjonene som ikke er merket (boot)

post-25-1121116715_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...