Paperboy Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Hei, Jeg har hdd'n som h: og i:, men sliter med noen programmer som ikke vil installeres uten at det finnes noe c:. C:, D: osv er minnekortleserne. Jeg tok ut denne, men det hjalp ikke. Har noen forslag om hvordan man får h: til å bli c;?? Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 eneste måten jeg vet inneholder formatering.... Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) Formatering..?? Det var da en tungvint måte og gjøre det på.. Enklere å gjøre det på er å koble fra minnekortleserne.Så går du inn på Control panel,Ytelse og vedlikehold,Administrative Verktøy,Datamaskinbehandling og tilslutt klikk på Diskbehandling til venstre da vil du se harddiskene til høyre så kan du velge og vrake utenom C selvsagt. Tips . hvis du vil at hddene skal komme først i alfabetet før f.eks cd/dvd rom så er det best og koble fra cd/dvd rom også går du inn på det jeg skrev på begynnelsen. Endret 11. juli 2005 av Scortech Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Off topic: Scortech: Klokket skjermkortet for å åpne det der? Får "bare 10.5K i 3DM03 (se signatur) Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Fungerer dårlig å endre stasjonsbokstav på windowspartisjonen... Men alt annet er ikke noe problem å endre via disk managment. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Fungerer dårlig å endre stasjonsbokstav på windowspartisjonen... Jeg skrev utenom C..Og ja stasjonsbokstav C er windowspartisjonen Til Okay. sjekk igjennom driverene dine.Chipsett,grafikk, osv. og pass på at AA og AF ikke er på når du kjører 3dmark 03. Jeg har småtestet og Oc grafikkkortet mitt jeg også. men kjører default som regel. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) Jeg skrev utenom C..Og ja stasjonsbokstav C er windowspartisjonen Nå var svaret mitt for såvidt til trådstarter... I hans tilfelle er jo ikke windowspartisjonen C. Regner med det er noe han ønsker å oppnå. Endret 11. juli 2005 av Lurifaksen Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Har du windows og programmer på C så installerer du bare programmene på C.Har du programmer,windows på d så forandrer du bare installasjons stedet som f.eks d:\programfiler\adobe Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Han trenger ikke installere programmer på windows-partisjon. Flytt heller I: partisjonen til C: og installer sære programmer i en mappe på denne ... Om du høyreklikker på "Min Datamaskin" og velger "Behandle ...." kommer du til viste bilde. Her kan du sjonglere så mye du vil med stasjonene som ikke er merket (boot) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå