Gronz Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 så ingen primære??? eller mellomlager som primær??? Ingen primære. Både swap og / er logiske partisjoner her. Lenke til kommentar
beaver Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2005 funket ikke, skal jeg bare reformatere hele hardisken, instalere ubuntu og så instalere windows, eller er det vanskelig??? Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 jeg tror ikke det er cden som er problemet, men takk for tilbudet ok, dere andre kan også få hvis dere sender PM Lenke til kommentar
beaver Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2005 ja folkens det var det som skulle til, slette windows og alt som var på hardisken!!!! endelig, men nå har jeg ikke windows, litt kjipt, men det er bare å installere det igjen etter på, tusen takk!!!!! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 ja folkens det var det som skulle til, slette windows og alt som var på hardisken!!!! endelig, men nå har jeg ikke windows, litt kjipt, men det er bare å installere det igjen etter på, tusen takk!!!!! Hvis du installerer Windows i etterkant så vil Windows skrive over MBR og hindre deg i å boote Ubuntu. Så da må du editere Grub til å også boote Windows og skrive Grub til MBR. Lenke til kommentar
ACC65 Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 ja folkens det var det som skulle til, slette windows og alt som var på hardisken!!!! endelig, men nå har jeg ikke windows, litt kjipt, men det er bare å installere det igjen etter på, tusen takk!!!!! Hvis du installerer Windows i etterkant så vil Windows skrive over MBR og hindre deg i å boote Ubuntu. Så da må du editere Grub til å også boote Windows og skrive Grub til MBR. det vil si... installere windows først, så installere linux etter det... Lenke til kommentar
Beatnut Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Du kan også bestille cder på hjemmesidene dems, koster ikkeno og de betaler frakta. Om du har tid/tålmodighet, vel å merke: Så vidt jeg har hørt, tar dette ofte rundt en måned. Jeg bestilte 5 stk Ubuntu-cd'r fra hjemmesiden til Ububntu. Det tok ca 1 1/2 måned før de kom (Fra Sør-Afrika ) Lenke til kommentar
bluet Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Du kan også bestille cder på hjemmesidene dems, koster ikkeno og de betaler frakta. Om du har tid/tålmodighet, vel å merke: Så vidt jeg har hørt, tar dette ofte rundt en måned. Jeg bestilte 5 stk Ubuntu-cd'r fra hjemmesiden til Ububntu. Det tok ca 1 1/2 måned før de kom (Fra Sør-Afrika ) Jeg fikk mine 100 CD-er fra Nederland. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Mine (dobbelt 30) kom fra Sveits etter ca. 1 måned. Litt OT, men noen som vet om en teller som teller hvor mange CD'er som er blitt sendt ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå