hej Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 hej.. jeg installerte i går win XP fra win 98.. Alt gikk fint.. intill jeg prøvde å kjøre spill (half-life) eller se film. Etter et par sekunder ut i filmen slår enten skjermen seg av eller den begynner å flimre. Det står "Out of frequency" . Av og til bare restarter pc'n seg også. Jeg har flere ganger prøvde å reinstallere monitor driver og skjermkort driver til ingen nytte. Spillene/filmene gikk helt fint i win 98. Skjerm: Lg 99g Skjermkort: Gainward Geforce 3 ti200 Håper noen kan hjelpe mege med dette. Lenke til kommentar
kaptein Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Det er mulig det vil hjelpe å skru ned oppdateringsfreknvensen på skjermen. Eller eventuelt minske oppløsningen når du skal kjøre Halflife. Det virker som om du kjører en større frekvens enn skjermen tåler. Lenke til kommentar
EC Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Feilpostet og multipostet. Den andre tråden er den riktige (under skjermkort, skjermer), ikke denne under annet om data. Tråden stenges og flyttes. -moderator yummy- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg