db Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 kansje jeg er litt etter eller bare surrer, men jeg lurer på om det går ann og bruke Playstation 2, xbox ,osv til pc skjermen? Altså koble Xbox`en til pcen sånn at jeg kan bruke pc skjermen min til skjerm? Har også et Digitalt video kamera som hadde vært bra om man kunne koblet det til pcen og sett video rett fra cammen på pc skjermen i stedet for og legge inn hele filmen først. Lenke til kommentar
consilium Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Finnes noe som heter X2VGA for Xbox i allefall, søk på Google. PS2 er jeg usikker på. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Jeg har et adapter ifra Logic 3 som gjør at jeg kan spille ps2 på pcskjermen... den har 2 vga utganger, 1 til skjerm, og 1 til pc... dvs at du kan kombinere ps2, pc og tv(den har antenne utgang itillegg).. den må desverre kjøpes i ifra en utenlandsk nettbutikk Legger til en link til den, så håper jeg at du finner svaret ditt logic3 Lenke til kommentar
duc900ss Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Jeg har et VGA-adapter for Xbox. Bruker den ikke lenger, kan godt selge den. Den har to utganger slik at du kan switche mellom pc'en og xbox'en. Kjøpte den i en svensk nettbutikk, ga 990 kr. Kan selge den for 350,- +porto. Lenke til kommentar
db Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 fant den du snakka om duc900ss på digiworks. men tenkte liksom på og spille alle konollene på pc skjermen jeg da men:S vis det ikke går så er jo det dumt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå