Northrop Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 hei jeg driver og installerer windows på en pc først prøvde jeg 98 men midti installasjoen stoppet den (frøys). det samme skjer med win2000NT og win xp jeg har byttet minne brikker, så jeg tror(jeg vet ikke) jeg at det ikke er dem, men er det noe annet det kan være? jeg booter opp med knoppix linux uten no problemer... Lenke til kommentar
Northrop Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 kan det være Harddisken som har fått en trøkk? Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Høres på meg ut som den prøver å detektere noe, og at det da fryser. Prøv å installere uten noen ekstrakort i maskinen, pass på at du har nyeste BIOS.... Lenke til kommentar
Northrop Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 IBM er ikke så flinke med og ha oppdateringer til sine pcr den fryser uavhengi om jeg har kort i eller ikke. jeg skal prøve og bytte HD, det kommer kling lyder fra dem, metal mot metal lyder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå