Gå til innhold

Flere som har opplevd tull med 77.xx drivere?


Anbefalte innlegg

Jeg skulle installere BF2 for en tid tilbake og det ville ikke starte. Defor prøvde jeg masse rart, som å installere ny driver. (77.30 og 77.72)

 

Etter en stund fikk jeg kjørt BF2 og alt av spill gikk fint. Problemet er at med 77.xx kunne jeg ikke spille av videofiler på PC-en min. Selv om de hadde fungert for 5 dager siden. Så jeg avinstallerte litt frem og tilbake og fant ut at 77.xx driverene skapte det problemet for meg. Nå er jeg nede på 71.72. Videoer og BF2 fungerer.

 

Noen flere som har opplevd noe lignende? Er det bare min PC som blir totalt vrak av 77.xx drivere? Eller?

 

(Har Leadtek 6600 GT med Windows XP)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En kompis av meg hadde samme problemet. Han kunne rett og slett ikke spille av videofiler med 77-driverne.

 

For å kunne spille av videofiler må du slå av maskinvareakselerasjon for hver gang du vil spille av videoene, og slå de på når du skal spille igjen.

Tungvint, men den eneste løsningen inntil videre.

 

(maskinvareakselerasjon finner du ved å gå inn på kontrollpanel --> skjerm --> innstillinger --> avansert --> feilsøking)

 

Edit: Dette er ikke løsningen på problemet med rare farger ved videoavspilling, men ved at avspilling av videofiler ikke fungerer(og får maskinen til å gå i vranglås). For løsning på rare farger, se post 2 i denne tråden.

Endret av Carbonite
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...