SumSar Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 En kompis av meg har vunnet en telefon fra mobildata, og denne er låst til Telenor. I den forbindelse lurer jeg på om det finnes et gratis alternativ til unlock.no for å få løst den fra bindingen? Takk for all hjelp. Lenke til kommentar
bllend0 Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Hvis det er en Nokia telefon du vill låse opp så kan du prøve http://www.unlockmonster.com/ :!: Har ikke prøv det da men det er jo verd ett forsøk. Du kan kun taste inn operatørlås koden 5 ganger. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 Det er en Samsung X640 jeg vil låse opp. Men takk for forslaget. Lenke til kommentar
zand Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Såvidt meg bekjent finnes det ingen kalkulator for å generere opplåsningskoder. Med andre ord, du trenger utstyr for å få låst den opp på egenhånd. Hvis du kjenner noen som har et Telenor-abonnement med binding kan du registrere IMEI-nummeret på dette nummeret og så få opplåsningskoden gratis. Lenke til kommentar
jealei Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Og en ting til unlock.no driver ikke med opplåsning av telefoner, det er bare et forum, mens unlockshop.no de driver med opplåsning av telefoner Lenke til kommentar
robot Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Sjekk her kanskje de kan hjelpe deg for en billig penge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå