nastoisi Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) Har kikket en del på kamera nå og lurte på om noen kunne hjelpe meg litt med noen spørsmål. Dette er mitt første videokamera så kompetansen min er ikke veldig stor enda. Her er kameraene jeg har sett mest på. PANASONIC NVGS35 SONY DCRHC42 PANASONIC NVGS75(E) Noen steder står det E til slutt og ser det er dyrere enn uten denne e'n, men hva er forskjellen? JVC GRDF540 Dette er med fordi en selger var så veldig begeistret for det. Noen som har noen erfaringer med dette opp mot de andre? SONY DCRDVD92 Dette er vist ett DVD kamera, hva er forskjellen mot de andre? Som sagt jeg er ikke erfaren med dette, men dette skal brukes først og fremst til ferie. Vil i etterkant ha muligheten til å brenne dette over på dvd fra pc sånn jeg kan se det på tv. Det er kravene mine i tillegg til at det skal være ok på brukervennlighet. har dere tips om andre kamera som ikke overstiger denne prisklassen er jeg glad for det. I tillegg til kamera så trenger man en veske, noen dv taper og hva mer bør en tenke på? Takknemlig for all hjelp. Endret 13. juli 2005 av nastoisi Lenke til kommentar
nastoisi Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 Ikke så lett å få svar her inne med ferie og mange er vel lei av å svare på denne type spørsmål. Er det noen som vet om noen butikker i Oslo som en kan få litt hjelp og råd av en selger som vet hva han snakker om og ikke har baktanke på hvilket kamera han tjener mest på å selge? De bør da ha ett bra utvalg av DV kamera da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå