Gå til innhold

Tråden for 1557*-brukere!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men er vel lurt med operativ system? Trenger win xp pro, men OEM versjon, går det kun å bruke den til den pcen jeg gjør innkjøp av?

Snakker da ikke om ulovlig distribusjon:P, men om det går an å f.eks installere på en stasjonær pc i tillegg til bærbare

Endret av skromt
Lenke til kommentar

er det noen flere enn meg som har problemere å brenne cder?

har QSI kombinert cd og dvd rw... prøver jeg å brenne cd stopper den å får "write error" (bruker nero burning rom) varierer hvor langt den kommer, noen ganger 90% noen ganger 10 % og noen ganger starter det ikke engang.

edit: prøvde å laste ned firmware update på aopen download sia som det er linket til i denne tråden.

fila hette: qsi-sdw-082-lx43.zip

men prøvde å pakke ut og fikk error: corrupt zip archive

:(

Endret av kzn
Lenke til kommentar

Hei :)

Fikk min 1557K fra PSdata i dag med ingen døde pixler :)

Men jeg har et lite problem, bruker trødløst nettverk hjemme å det funker fint helt til maskina går i dvalemodus, etter det vil den ikke finne noen trådløse nettverk lenger :/

Starter jeg maskina på nytt fungerer alt fint igjen. Noen som vet noe om dette?

Ellers så er jeg veldig fornøyd med maskina, håper bare det varer, hehe :)

Lenke til kommentar
Du bør kjøpe 1557 med dødpixel-garanti. koster 300kr ekstra, men sikekrt verdt det

Link? :dribble: Må ha det da! :D

EDIT: Fant, "dødpixellink". Jeg søkte bare på "pixel", men fant ingenting.

Sendte de en mail om denne tilleggstjenesten.

Her er svaret:

Denne garantien går ut på en gjennomfattende test på skjermen slik at vi kan garantere deg at det ikke finnes noen døde pixler på skjermen når du mottar den. Dette er noe som er tidkrevende og må holdes under oppsyn av en tekniker underveis, derfor legger vi den ut som en priset tjeneste.

Så sånn jeg forstod det, så sjekker de pcen for deg før de sender den ut om ALLE pixlene fungerer. Fungerer de ikke får du en det fungerer med.

Men det var sånn jeg forstod det.

Lenke til kommentar
Men jeg har et lite problem, bruker trødløst nettverk hjemme å det funker fint helt til maskina går i dvalemodus, etter det vil den ikke finne noen trådløse nettverk lenger :/

Starter jeg maskina på nytt fungerer alt fint igjen. Noen som vet noe om dette?

Når maskinen våkner fra søvnen sin så går den ikke innom bios, og da blir heller ikke radioen aktivert. Det du må gjøre er å trykke på wireless knappen for å aktivere den igjen. Da trenger du et program som heter Launch Manager, og finnes på drivercden (vil jeg tro) og aopen sida.

Lenke til kommentar

Hei. Lurer litt på dette med overklokking av skjermkortet. Jeg kan ingenting om det. Lasta ned micorsoft hardware control, og der var det noen valg om diverse overklokkinger. Hva er egentlig overklokking, og hva blir forskjellen? Hvordan overklokker jeg (trenger jeg noe program, eller noe såtn?)? Er det vits med overklokking? Har et ATI radeon 9700 128MB...

Lenke til kommentar
Hei. Lurer litt på dette med overklokking av skjermkortet. Jeg kan ingenting om det. Lasta ned micorsoft hardware control, og der var det noen valg om diverse overklokkinger. Hva er egentlig overklokking, og hva blir forskjellen? Hvordan overklokker jeg (trenger jeg noe program, eller noe såtn?)? Er det vits med overklokking? Har et ATI radeon 9700 128MB...

oooops. :innocent: Så ikke at det var et eget forum med overklokking...kan kanskje lese litt der først :roll:

Lenke til kommentar
er det noen flere enn meg som har problemere å brenne cder?

har QSI kombinert cd og dvd rw... prøver jeg å brenne cd stopper den å får "write error" (bruker nero burning rom) varierer hvor langt den kommer, noen ganger 90% noen ganger 10 % og noen ganger starter det ikke engang.

edit: prøvde å laste ned firmware update på aopen download sia som det er linket til i denne tråden.

fila hette: qsi-sdw-082-lx43.zip

men prøvde å pakke ut og fikk error: corrupt zip archive

:(

Har samme brenner som deg og samme problem, fikk også feil når jeg prøvde å oppdatere den med den firmware updaten...Men snakk med Netshop og få returnert brenneren, snakka med de i dag og de hadde visstnok fått en bedre brenner som er stabil nå. Dette ble også nevnt av en annen bruker tidligere i tråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...