Demantios Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Ja, netshop har 512mb PC3200@400mhz, mens 1024mb er PC2700@333mhz Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Han er strålende fornøyd, men hadde samme negative inntrykk som meg, varmeutslippet var lite gjennomtenkt. Akkurat der musa bruker å være! Menmen, what the hell, venner seg sikkert til det. Gleder meg til jeg skal bestille min! Luftutslippet er da på høyre side av min maskin Lenke til kommentar
LunarRocketMan Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Jeg returnerte faktisk min 1557 to dager etter at jeg fikk den pga mange ting jeg ikke likte (inkl. døde piksler). Vurderer nå Compal CL56 (DigitalImpuls.no) istedenfor. Evt noen som vet om noe tilsvarende (pris og ytelse) 1557 men med et annet kabinett? Jeg kan ikke fordra 1557 sitt Lenke til kommentar
IC7STORM Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Han er strålende fornøyd, men hadde samme negative inntrykk som meg, varmeutslippet var lite gjennomtenkt. Akkurat der musa bruker å være! Menmen, what the hell, venner seg sikkert til det. Gleder meg til jeg skal bestille min! Luftutslippet er da på høyre side av min maskin Ja? Høyresiden er der man bruker å ha musa, right? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Ja? Høyresiden er der man bruker å ha musa, right? Ser ikke problemet jeg altså men ja den er på høyre side av maskinen.. Kjøp en trådløs mus som meg, så er jo problemet løst...(er riktignok venstrehendt) Der gikk den stasjonære maskinen ut døra Hva pokker skal jeg med den nå :!: Spilte Farcry i går (med hodetelefoner) sinnsykt bra jo går helt flytende.. Endret 19. juli 2005 av Jada-jada Lenke til kommentar
IC7STORM Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Ja? Høyresiden er der man bruker å ha musa, right? Ser ikke problemet jeg altså men ja den er på høyre side av maskinen.. Kjøp en trådløs mus som meg, så er jo problemet løst...(er riktignok venstrehendt) Der gikk den stasjonære maskinen ut døra Hva pokker skal jeg med den nå :!: Spilte Farcry i går (med hodetelefoner) sinnsykt bra jo går helt flytende.. Hehe, jeg er høyrehendt, og har musa på høyre side. Dermed blir det ganske varmt på den siden, og jeg begynner å svette. Men det får jeg bare venne meg til. Ja, Far Cry kjører strålende! -John Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Har du kjøpt den pc nå eller?? Ic7storm?? Endret 19. juli 2005 av Jada-jada Lenke til kommentar
Gunde^ Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Har hatt den siden november og har QS-082 som så absolutt ikke funker til noe som helst, men når sant skal sies så bruker jeg den aldri heller. Har snakka med Netshop og det var bare å sende den i retur når det passa. Har Aopen kommet med egen brenner de også med samme specs? Ellers har jeg fått noen hakk i skjermen etterhvert, de kan nok lønne seg å ha noe i mellom tastaturet og skjermen når den er sammenslått. Noe annet jeg har merket er at det er mye støy på utgangen til hodetelefonene, spesielt når man skrur opp mot maks volum. Ellers er jeg strålende fornøyd, planlegger å sette inn en 512mb rambrikke til, har 512mb fra før. GIGANTISK forskjell på BF2 da. (en kompis har samme pc med 1024mb ram, og kjører det på 1400x1024 i god fps) Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Jeg har ikke problem med det. varme kommer jo ut like under skjermen, mens jeg har musa på linje med piltastene cirka Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Har hatt den siden november og har QS-082 som så absolutt ikke funker til noe som helst, Dem har byttet ut den Dvd brennern med en orginal AopenSU 8424E som funker til alt.. Jeg brenner Dvd-er og alt annet med glans Lenke til kommentar
IC7STORM Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Har du kjøpt den pc nå eller?? Ic7storm?? Nei, jeg har ikke det. Men jeg har fått lånt en for en kveld. Jeg må si døde pixler er meeget irriterende. Men håper jeg ikke får noen. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Nei, jeg har ikke det. Men jeg har fått lånt en for en kveld. Jeg må si døde pixler er meeget irriterende. Men håper jeg ikke får noen. Retur garanti 14 dager... Lenke til kommentar
IC7STORM Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Nei, jeg har ikke det. Men jeg har fått lånt en for en kveld. Jeg må si døde pixler er meeget irriterende. Men håper jeg ikke får noen. Retur garanti 14 dager... Vet. Men litt irriterende da jeg skal bestille gjennom bestefaren min. Han er fisker, selvstendig sak. Så han blir kvitt momsen; billigere for meg, men ikke helt bra om det blir garantiproblemer. Men jeg digger finishen på 1557GLS. Ser ut som børsta sort stål på toppdekslet! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) jeg har ingen doode piksler! HUSK:HAR DERE TIPS, ERFARINGER, DOWNLOADS ETC TIL DISSE FLOTTE MASKINENE, SEND MEG EN PM OG JEG LEGGER DET I FORSTE POST! Endret 19. juli 2005 av sparks Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Men jeg digger finishen på 1557GLS. Ser ut som børsta sort stål på toppdekslet! Netopp ICE så få baken i gir... Har hatt den i en uke nå, og den dekker alle behov så jeg er MEGA fornøyd Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 jeg har ingen doode piksler!HUSK:HAR DERE TIPS, ERFARINGER, DOWNLOADS ETC TIL DISSE FLOTTE MASKINENE, SEND MEG EN PM OG JEG LEGGER DET I FORSTE POST! Hei sparks godt å ha deg tilbake Trodde du hadde strandet i Spania... Lenke til kommentar
Gunde^ Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Støtter Aopen SU 8424E dual layer? (Mener ikke dual format) Lenke til kommentar
IC7STORM Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Men jeg digger finishen på 1557GLS. Ser ut som børsta sort stål på toppdekslet! Netopp ICE så få baken i gir... Har hatt den i en uke nå, og den dekker alle behov så jeg er MEGA fornøyd Faen, er det mulig å få skifta nick? Hehe. Skal ikke leses som "ICE" menmen. Jeg må bare få solgt maskina her nå. Har ikke råd! Ingen som vil kjøpe den heller" Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Du bør kjøpe 1557 med dødpixel-garanti. koster 300kr ekstra, men sikekrt verdt det Lenke til kommentar
IC7STORM Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Du bør kjøpe 1557 med dødpixel-garanti. koster 300kr ekstra, men sikekrt verdt det Link? Må ha det da! EDIT: Fant, "dødpixellink". Jeg søkte bare på "pixel", men fant ingenting. Endret 20. juli 2005 av IC7STORM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå