Gå til innhold

Tråden for 1557*-brukere!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han er strålende fornøyd, men hadde samme negative inntrykk som meg, varmeutslippet var lite gjennomtenkt. Akkurat der musa bruker å være! :( Menmen, what the hell, venner seg sikkert til det. Gleder meg til jeg skal bestille min! :)

Luftutslippet er da på høyre side av min maskin :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg returnerte faktisk min 1557 to dager etter at jeg fikk den pga mange ting jeg ikke likte (inkl. døde piksler). Vurderer nå Compal CL56 (DigitalImpuls.no) istedenfor. Evt noen som vet om noe tilsvarende (pris og ytelse) 1557 men med et annet kabinett? Jeg kan ikke fordra 1557 sitt :hrm:

Lenke til kommentar
Han er strålende fornøyd, men hadde samme negative inntrykk som meg, varmeutslippet var lite gjennomtenkt. Akkurat der musa bruker å være! :( Menmen, what the hell, venner seg sikkert til det. Gleder meg til jeg skal bestille min! :)

Luftutslippet er da på høyre side av min maskin :hmm:

Ja? Høyresiden er der man bruker å ha musa, right?

Lenke til kommentar

Ser ikke problemet jeg altså :cry: men ja den er på høyre side av maskinen..

Kjøp en trådløs mus som meg, så er jo problemet løst...(er riktignok venstrehendt)

Der gikk den stasjonære maskinen ut døra :thumbup: Hva pokker skal jeg med den nå :!: Spilte Farcry i går (med hodetelefoner) sinnsykt bra jo går helt flytende..

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Ser ikke problemet jeg altså :cry: men ja den er på høyre side av maskinen..

Kjøp en trådløs mus som meg, så er jo problemet løst...(er riktignok venstrehendt)

Der gikk den stasjonære maskinen ut døra :thumbup: Hva pokker skal jeg med den nå :!: Spilte Farcry i går (med hodetelefoner) sinnsykt bra jo går helt flytende..

Hehe, jeg er høyrehendt, og har musa på høyre side. Dermed blir det ganske varmt på den siden, og jeg begynner å svette. Men det får jeg bare venne meg til.

Ja, Far Cry kjører strålende! :cool:

-John :)

Lenke til kommentar

Har hatt den siden november og har QS-082 som så absolutt ikke funker til noe som helst, men når sant skal sies så bruker jeg den aldri heller. Har snakka med Netshop og det var bare å sende den i retur når det passa.

Har Aopen kommet med egen brenner de også med samme specs?

Ellers har jeg fått noen hakk i skjermen etterhvert, de kan nok lønne seg å ha noe i mellom tastaturet og skjermen når den er sammenslått.

Noe annet jeg har merket er at det er mye støy på utgangen til hodetelefonene, spesielt når man skrur opp mot maks volum.

Ellers er jeg strålende fornøyd, planlegger å sette inn en 512mb rambrikke til, har 512mb fra før. GIGANTISK forskjell på BF2 da. (en kompis har samme pc med 1024mb ram, og kjører det på 1400x1024 i god fps)

Lenke til kommentar
Nei, jeg har ikke det. Men jeg har fått lånt en for en kveld. Jeg må si døde pixler er meeget irriterende. Men håper jeg ikke får noen. ;)

Retur garanti 14 dager...

Vet. Men litt irriterende da jeg skal bestille gjennom bestefaren min. Han er fisker, selvstendig sak. Så han blir kvitt momsen; billigere for meg, men ikke helt bra om det blir garantiproblemer.

Men jeg digger finishen på 1557GLS. Ser ut som børsta sort stål på toppdekslet! :w00t:

Lenke til kommentar
Men jeg digger finishen på 1557GLS. Ser ut som børsta sort stål på toppdekslet!  :w00t:

Netopp ICE så få baken i gir... Har hatt den i en uke nå, og den dekker alle behov så jeg er MEGA fornøyd :D

Faen, er det mulig å få skifta nick? Hehe. Skal ikke leses som "ICE" menmen. Jeg må bare få solgt maskina her nå. Har ikke råd! Ingen som vil kjøpe den heller" :hrm::nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...