Jotun Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 to og et halvt år siden eg kjøpte min, og driverne fikk eg med på en cd fra digital-impuls! Lenke til kommentar
mariux Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Hva er egentlig maksimum ram på 1557? De offisielle tallene jeg har sett er 1gb men en kompis av meg har 1.5gb i den nå og det funker fint. Hva er det høyeste noen har prøvd? Noen med 2gb? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Hva er egentlig maksimum ram på 1557? De offisielle tallene jeg har sett er 1gb men en kompis av meg har 1.5gb i den nå og det funker fint. Hva er det høyeste noen har prøvd? Noen med 2gb? 7799004[/snapback] maks skal være 2*512mb PC2700@333mhz men den kan vel bruke mer uten å få ytelsesøkning av det? Lenke til kommentar
mariux Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Han har 1.5gb hvorav alt er i bruk.... Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Maks er 2 giga om jeg har forstått rett. Og over til Vista: Hvem har driver til QSI sin SDW-082 slik at den funker i Vista?!? Endret 7. februar 2007 av Gromit Lenke til kommentar
christian1986 Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Gammel tråd, meg jeg prøver meg her. Har nå lagt inn Vista, men trenger sårt drivere... Noen som vet hvor jeg kan finne dette? Har alt prøvd aopen sine sider, men der må jeg tydeligvis ha passord. Så om noen vet hvor jeg finner drivere til kortleseren samt til touchpadden, så hadde det vært supert ! Lenke til kommentar
mariux Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Touchpaden er vel en vanlig synaptics-touchpad? Lenke til kommentar
svinty2 Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 fikk nylig uheldigvis knekt av lydpluggen ( ), slik at nedre delen satt fast inne i hodetelefon inngangen. Jeg fikk den løs ved hjelp av en pinsett, men dessverre var jeg litt for brutal for nå har jeg halveis ødelagt noe inni der slik at jeg nå får litt lyd til eksterne høytalere og litt lyd på de innebygde. Mener at dette kan skyldes at jeg har utvidet "klipsene" inni lydinngangen såpass at det blir dårlig kontakt. Noen som har noen løsinger for å fikse dette? Eneste jeg kommer på er å åpne pcen, men er dette trygt? Prøvde å løsne alle skruene men da bunnen ikke gikk opp turde jeg ikke bruke makt... Lenke til kommentar
Fatboy Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 drivere til touchpaden finner du her: http://www.synaptics.com/support/drive.cfm Lenke til kommentar
christian1986 Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 drivere til touchpaden finner du her: http://www.synaptics.com/support/drive.cfm 7965021[/snapback] Tusen takk ! Men, nå gjennstår problemet med "hurtigtastene" samt minnekortleseren... Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 drivere til touchpaden finner du her: http://www.synaptics.com/support/drive.cfm 7965021[/snapback] Tusen takk ! Men, nå gjennstår problemet med "hurtigtastene" samt minnekortleseren... 7970492[/snapback] Prøv å installere programvaren fra aopen sine sider med kompabilitetsmodus for XP. Driverne for minnekort så tror jeg du kan prøve å bruke XP driverne, De finner du også fra hjemmesiden til Aopen. Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) HJEEEELP!! 1557'en min klikka helt isted, fikk blåskjerm, og nå vil den ikke inn i windows engang.. Har aldri vært noe trøbbel med den før nå. Noen som har peiling hva som kan være galt? Skulle absolutt ha hentet ut noen dokumenter som ligger inne på den ja :/ Edit: Etter å ha feilsøkt all software og ikke funnet feil, fant jeg feilen med en gang jeg begynte på hardwaren, den ene minnebrikken var defekt. Så da får jeg bare bruke den med 512 ram til jeg får en fungerende brikke i retur fra netshop... Endret 23. februar 2007 av stinger82 Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Noen som har kjøpt seg nytt batteri til sin maskin? Mitt batteri er latterlig dårlig, og vurderer derfor et nytt. Har sett litt rundt om, men finner lite rimelige alternativer. Finnes noen plasser? Lenke til kommentar
tore- Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Hvis noen trenger en ekstra lader har jeg for salg. Rimelig offtopic men men Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Noen som vet hvor jeg kan finne driverne til det trådløse nettverkskortet som er kompitable med vista? Lenke til kommentar
christian1986 Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Noen som vet hvor jeg kan finne driverne til det trådløse nettverkskortet som er kompitable med vista? 8033223[/snapback] Vet ikke helt hvilket kort du kan ha i din maskin, men på min gikk det automatisk ! Ellers er intel sine sider stedet å lete. Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Noen som vet hvor jeg kan finne driverne til det trådløse nettverkskortet som er kompitable med vista? 8033223[/snapback] Vet ikke helt hvilket kort du kan ha i din maskin, men på min gikk det automatisk ! Ellers er intel sine sider stedet å lete. 8034028[/snapback] Joda, nettet funket fint, men trodde det var windows sine drivere som lå der. Men etter å ha installert intel sine, ble det ikke noe forskjell, så regner med de driverne man skal ha ligger i vista paken Har du funnet drivere til kortleseren? Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hvor lenge varer batteriet på deres 1557? Mitt varer knaptnok en halvtime med "vanlig" bruk. Er det slik en må forvente av et batteri? Lenke til kommentar
Jigsaw V Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hvor lenge varer batteriet på deres 1557? Mitt varer knaptnok en halvtime med "vanlig" bruk. Er det slik en må forvente av et batteri? 8054827[/snapback] Gammel maskin og det er en Dell. Skal du ha godt batteri er Toshiba og annbefale. Synes nå jeg. Lenke til kommentar
Fatboy Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 min 1557 har en batteritid på nesten 2,5 timer i win XP. laptopen er litt over 2 år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå