CeLiCiUm Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Min 1557 GLS er på 344/202 mhz med ATI 9700 og 128 ram. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Drivere ttil nettverkskortet:http://support.intel.com/support/wireless/...200bg/index.htm Er det ikke disse som følger med cden da? Hvordan får jeg 1557e ut av zZz? Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Da er min 1557E oppe å går! Hvor bra skal egentlig denne pc'en yte i WoW? Hadde utrolig dårlig ytelse og fps fra 0 til 60 når jeg prøvde nå. Kanskje jeg burde prøve å reinstallere spillet (var så lat at jeg kopierte fra stasjonære pc'en og slang inn det som trengs i registeret). Bortsett fra ytelsen i WoW synes jeg den er rask og fin, grei skjerm og deilig tastatur Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Dårlig ytelse i wow? dette må bekreftes fra flere hold! Skal jeg kjøpe denne laptopen bør den kunne yte bra i wow. Ellers blir det dårlig med 1557 på meg Lenke til kommentar
enternamehere Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Min 1557 kjører WoW fint den Lenke til kommentar
tore- Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Prøvde nettop BF2 på 1557e, det gikk rimelig dårlig, tror flaskehalsen ligger i at jeg bare har 512 ddr ram. Så 512 til der vil nok hjelpe en del tror jeg. WOW bør den kjøre fint etter det jeg vet... Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Tror nok det er rammen det sliter på der ja, 1024 mb ram anbefales i MMORPG spill. Wow skal nok kjøres fint på 1557e med 1024 mb ram Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Er nok en kombinasjon av tusen addons og lite ram (512) som gjør at Wow kjører dårlig. Fikk 3 tusen blank i 3dmark03, og ser meg veldig fornøyd med det! Angrer ikke et sekund på kjøpet av denne laptopen. Til de som ikke har den: Løp og kjøp! Lenke til kommentar
burpen Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Er det ingen her som vet hva skjermkortene pleier å være klokket til på en 1557k med ATI radeon 128 mb ram? Lenke til kommentar
steinar wall Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Nå er maskina i hus og den er... SEXY! En svært lekker PC! Er utrolig fonøyd med valget, selv om jeg bare har kjørt den i ca 30 min. ennå. Er det anbefalt å laste ned alle driverene fra post 1, eller er det slikt jeg burde vente til jeg evt. får litt problemer? ...syntes kanskje vifta slår seg på litt ofte, men regner med at dette skal jeg klare å få justert etter hvert, eller? Mvh, Tundra Steinar Lenke til kommentar
Boleyn Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Hei! Jeg bestilte min 1557E den 25.august. Da fikk jeg beskjed om at den skulle komme på lager 31.august. Nå har jeg fått ny mail med beskjed om at de får den på lager 6.september. Det jeg lurer på er om jeg må forvente å vente enda lenger..? Jeg er bare såutrolig gira på å få tundraen mellom hendene... Hvordan gikk det med deg, steinar wall..? Hvor lenge måtte du vente? Mvh Kristian Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Fikk ny brennar til maskina i dag! Lenke til kommentar
bandit Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Ble i dag den lykkelige (sålangt) eier av en tundra 1557E fra psdata. Satte den på lading i ca 4 timer, håper dette var nok, var fullt oppladet. Har hørt man må lade alt fra 12 til 36 timer første gang, hørte oxo noe om at disse batteriene var ferdigladda på et vis. Lurer på hva som er de optimale grafikkdriverne, Omega? eller ATI Catalyst og DHModtool ??????? (ang. det så på ati.com så er det catalyst drivere både for RADEON og Notebooks with ATI Graphics, går ut fra at det siste der er for innbygdgrafikkløsning????) Lenke til kommentar
Frankium Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Satte den på lading i ca 4 timer, håper dette var nok, var fullt oppladet.Har hørt man må lade alt fra 12 til 36 timer første gang, hørte oxo noe om at disse batteriene var ferdigladda på et vis. Ifølge manualen slutter den å lade når batteriet har 95% uansett, så jeg tror den er ferdig ladet når det lade-lyset slutter å lyse, og videre lading er kanskje unødvendig? Er usikker på dette selv, bare registrerte at lyset slukket etter to timer, så etter 4 timer tok jeg den bare av lading og startet opp. Lenke til kommentar
bandit Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Lurer litt påom det finns nyere drivere enn det som er med på CDen som medfølger.???? er litt fiksert på å alltid legge inn nyeste drivere.!! :-) Lenke til kommentar
steinar wall Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Det følger med en CD med mange drivere for alt mulig. Er det flere av dere som installerte hele pakka? Har ikke installert noen av dem selv enda. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Det følger med en CD med mange drivere for alt mulig. Er det flere av dere som installerte hele pakka? Har ikke installert noen av dem selv enda. Jeg installerte hele sjiten. Kommer ikke til å gjøre det neste gang jeg formaterer. Er 135234 prosesser som følger med. Kan aldri tenke meg at alle er nødvendige. Lenke til kommentar
steinar wall Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Er 135234 prosesser som følger med. Kan aldri tenke meg at alle er nødvendige. Tenker at det lønner seg å være litt selektiv ja, men jeg aner ikke hvor jeg skal begynne. Noen av disse må jeg da trenge? Har ikke fått nav. tastene til å funke heller, selv om jeg har installert touchpad'n. Lenke til kommentar
burpen Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Er 135234 prosesser som følger med. Kan aldri tenke meg at alle er nødvendige. Tenker at det lønner seg å være litt selektiv ja, men jeg aner ikke hvor jeg skal begynne. Noen av disse må jeg da trenge? Har ikke fått nav. tastene til å funke heller, selv om jeg har installert touchpad'n. Du må installere lanunch manager for å få hurtigtastene til å funke... Lenke til kommentar
Eyzteinn Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Jeg mottok min 1557 i dag, men nå har det seg slik at jeg faktisk ikke har fått chassiet som 1557 benytter, men 1558! Er dette en god ting? Har ingen ting å utsette selv så langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå