Gå til innhold

Tråden for 1557*-brukere!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spør om pc 3200 passer ikke om acer pc 2700 passer. Jeg har tenkt å investere i 1024 mb ram, og vil helst ha den rammen som yter best. og ser på netshop sin side at de har 3200 på 1557 bærbar aeopen bygger. Kingston sin, jeg trenger ikke apacer.

 

Har Kingston 2700 fra før, så om ikke pc 3200 ikke er kompatibelt kjøper jeg heller 1x 512 mb ram kingston pc 2700, slik at jeg får 2x like

Endret av skromt
Lenke til kommentar

Hvilke resultater kan jeg regne med i 3dmark 03 og 05 med min pc?

 

Tundra 1557k Centrino

1,7ghz, 512mb, 9700 128mb, 100gb hd.

 

Jeg har prøvd bf2 og warhammer 40k, men ingen av spillene fikk jeg spilt selv med 1028x*** med alt på medium, uten at det hakket noe helt forferdelig. Bruker de nyeste omega-driverne.

 

Bruker også de nyeste chipsetdriverne.

 

*jeg fikk 2958 poeng i 03.... er det bra nok?

*fikk 3002 ved andre kjøring, da hadde jeg skjermkortinstillingene på ytelse istedet for standard..

Endret av Nikern
Lenke til kommentar

Jeg har store problemer med å spille spill som bf2 og warhammer40k.

Når jeg spiller BF2 i 800x600 med medium på alt, har jeg ca 25-35 fps, men hele spillet "lagger", særlig tastene gjør dette. Noen som har noen forklaring på dette?

 

Når jeg spiller warhammer bare hakker det når jeg ser på en liten samling med units.

Lenke til kommentar

Tuddelu 1557-eiere!

 

Skal straks bli medlem i 1557-klubben, men lurer litt på et par ting:

1. Bør jeg gå for 2x512 400 MHz RAM eller 1x1024 333MHz RAM?

2. Er en netshop 1557 GLS jeg skal kjøpe, og kan velge mellom 2 WLAN-kort:

"Intel WLAN Mini PCI Card 54MBPs" og

"Intel WLAN Mini PCI Card ABG 11-54MBPs" (70 kr dyrere)

Hvilket bør jeg velge?

Lenke til kommentar

Lite spørsmål, skal jeg forvente at når jeg legger inn driverne til skjermkortet, at jeg kan bestemme om det skal spare strøm eller være på max ytelse? for jeg mener å ha sett en del screenshots av akkurat dette... eller tar jeg feil?!? Bruker Omega driverne nå, fikk heller ikke disse valgene under Ati driverne..

Lenke til kommentar
Lite spørsmål, skal jeg forvente at når jeg legger inn driverne til skjermkortet, at jeg kan bestemme om det skal spare strøm eller være på max ytelse?

Tror det skal gå an ja, har dog ikke fått min enda men, jeg tror du finner det inne på egenskaper--->innstillinger--->avansert(høyreklikk på skrivebordet).

Lenke til kommentar

Jeg har akkurat kjøpt Barebook 1557GLS som jeg nettopp monterte i følgende:

Apacer 2 x 512MB SODIMM PC-333, Pentium M 745 1.8GHz, Samsung 60.0GB IDE 5400RPM og Aopen DVD-recorder.

 

Problemet er at jeg ikke får bootet denne, jeg hører at den starter (noen sekunder), men uten noe skjermbilde, før den slår seg av. :(

 

Kan noen tipse meg litt...?

Lenke til kommentar
ingen som har peiling?

Kjøp akkurat lik brikke som den som sitter i, hvis ikke kjøper du disse:

 

Corsair Value S PC3200 DDR-DIMM 1024MB Kit w/two matched Value Select 512MB

Er du helt på styr?!

 

De brikkene er jo for STASJONÆRE maskiner.

 

Det du skal lete etter, er SO-DIMM.

 

EDIT:

ingen som har peiling?

Her er rammen som passer... http://www.psdata.no/ps.asp?it=100761&mlevel=

Endret av IC7STORM
Lenke til kommentar
Jeg har store problemer med å spille spill som bf2 og warhammer40k.

Når jeg spiller BF2 i 800x600 med medium på alt, har jeg ca 25-35 fps, men hele spillet "lagger", særlig tastene gjør dette. Noen som har noen forklaring på dette?

Jeg bruker default innstillingene som BF2 lagde for meg når jeg starta spillet første gang. Tror det er 800x600 og det meste på low quality. Greit nok for meg, og ikke no hakking eller lagging. Vet ikke hvor mange fps det er men.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...