Nikern Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Hvilken driver til skjermkortet er best, ATI eller Omega? hva er forskjellen? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Hvilken driver til skjermkortet er best, ATI eller Omega? hva er forskjellen? Omega for den yter bedre (verre er det ikke) NB-Omega oppdaderer sine drivere oftere, så til nå er de fremst når det gjelder ytelse.. Lenke til kommentar
Nikern Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Jeg har litt problemer med å finne ut alt jeg trenger laste ned for å få pc'en til å fungere skikkelig, noen som har en liste over alt jeg MÅ ha? for at alt skal funke slik det skal?? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Jeg har litt problemer med å finne ut alt jeg trenger laste ned for å få pc'en til å fungere skikkelig, noen som har en liste over alt jeg MÅ ha? for at alt skal funke slik det skal?? Du fikk vel med en driver cd... (alt du trenger er jo der)... Lenke til kommentar
Nikern Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Fikk med en cd for Intel Proset/wireless software en annen EzInstallation CD (litt usikker på hva som er her, men installerte alt) resten av cd'ene var nero, powerdvd og norton. Det var det eneste som fulgte med bærbarpc'en jeg fikk... Windows hadde jeg kjøpt sammen med pcen så det var med... BTW er aopen siden nede nå? * det som er med på EzInstalation er: driver til følgende: modem, usb, trådløsnett, Lan, og hotfix til cpu. Det var det eneste som fulgte med. Endret 15. august 2005 av Nikern Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Fikk med en cd for Intel Proset/wireless softwareen annen EzInstallation CD (litt usikker på hva som er her, men installerte alt) resten av cd'ene var nero, powerdvd og norton. Det var det eneste som fulgte med bærbarpc'en jeg fikk... Windows hadde jeg kjøpt sammen med pcen så det var med... BTW er aopen siden nede nå? * det som er med på EzInstalation er: driver til følgende: modem, usb, trådløsnett, Lan, og hotfix til cpu. Det var det eneste som fulgte med. Vel hva er det du trenger ellers?? Lenke til kommentar
Nikern Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 hvordan får jeg tilgang på de knappene som er helt oppi skjermen under de blå lysa? de funker ikke til meg ennå.. Noen har også nevnt nye drivere til QSI dvd-brenneren? BIOS oppdateringer? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 hvordan får jeg tilgang på de knappene som er helt oppi skjermen under de blå lysa? de funker ikke til meg ennå.. Noen har også nevnt nye drivere til QSI dvd-brenneren? BIOS oppdateringer? Gå til side nr 1 på denne siden, så finner du driveren til din brenner.. Lenke til kommentar
Nikern Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 nei. siden fungerer ikke lengre.. har prøvd i mange timer nå.. finnes det ingen alternativ side da? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 nei. siden fungerer ikke lengre.. har prøvd i mange timer nå.. finnes det ingen alternativ side da? Nei det er vel et server problem kanskje.. Du kan jo søke på på den drivern du ønsker ved å bruke Google feks.. Lenke til kommentar
skromt Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304336&cks=SPK Er dette noe å putte i min 1557 tundra? eller skal jeg se etter noe annet? Lenke til kommentar
Leela Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Jeg elsker min nye 1557, men kan jeg få spørre et bimbo-spørsmål? Hvor er volumkontrollen? Da mener jeg en evnt. utvendig en? Lenke til kommentar
skromt Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) venstre side under minnekort sloten, helt på bunnen, helt bak rett under lokket når skjermen står oppe i 90 grader Endret 16. august 2005 av skromt Lenke til kommentar
whoi Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 hvordan får jeg tilgang på de knappene som er helt oppi skjermen under de blå lysa? de funker ikke til meg ennå.. Skru av maskinen, så funker de. Det er ment som en "offline" cd spiller. Jeg tror ikke det er mulig å få knappene til å reagere i noe operativsystem. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 hva slags minne fra PSdata kan puttes inn i denne? (skal ha en 1557E) Lenke til kommentar
Nikern Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Hum.. jeg plages litt med dårlig signalstyrke når jeg sitter med wlan jeg. Har router i huset alle de bærbarpc'ene vi har takler routeren helt fint (5 stk). Noen som har noe kjentskap til dette? Endret 16. august 2005 av Nikern Lenke til kommentar
Isabel Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 er dette en bra pc http://www.mpx.no/aspx/login.aspx?ReturnUr...arkAlternativer ?????????????? Lenke til kommentar
Nikern Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Noen her som vet hvorfor jeg ikke får opp noen valg under skjermkortet om jeg vil ha levetid eller ytelse? det er jo ikke noen slike valg, trodde det var vanlig på mobile grafikkort... Lenke til kommentar
Leela Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 venstre side under minnekort sloten, helt på bunnen, helt bak rett under lokket når skjermen står oppe i 90 grader Jeg er deg evig takknemlig! Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 http://www.psdata.no/ps.asp?it=113104 Se under tilbehør, den rammen passer bra til 1557e! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå