Demantios Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Skjønner. hva med denne? http://www.psdata.no/proddetailsprint.asp?it=108275 Lenke til kommentar
brrah Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Har den selv og den fungerer utmerket Lenke til kommentar
Nikern Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Da er en 1557k bestilt, med WinXp home, mus og ryggsekk da tror jeg dama er fornøyd:P Lenke til kommentar
sparks Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 Da tror jeg du får deg noe ikveld! (hah) Lenke til kommentar
LunarRocketMan Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Da var min 1557K levert og pengene kommet inn på kontoen min igjen. Har nå bestilt en CL56 istedet. Lenke til kommentar
brrah Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Why, Lunar? Jeg er ikke annet enn kjempefornøyd med min, jeg! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 1. august 2005 Forfatter Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Nevermind, du har allerede forklart deg Håper du blir fornøyd med CL56 eller hva det nå var =) Endret 1. august 2005 av sparks Lenke til kommentar
burpen Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Yeyy!KJøpte meg bf2 i dag, og drar det på medium på alt og 1024*768 oppløsning! Har riktignok satt i en 512mb ekstra men... Digg uansett 1557 Jeg kjører også helt llikt. Men har stilt anti-ettelleranna på 2x. Hva er egentlig dette? (kan stille den på 2x, 4x og 8x) Og lurer litt på hva skjermkortene er klokket til?Noen som har klokket sine, så kan dere gjerne skrive det her (event hva de står på originalt...) Lenke til kommentar
Wolfbrother Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Går det an å boote fra minnekort? Lenke til kommentar
ulyden Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Har nå fått herligheten i posten, men lurer på en ting. Det står jo i brukerveiledningen at den skal lades fullt opp første gangen.. av en eller annen grunn kommer ikke ladelyset på når jeg kobler på strøm. Vil det si at batteriet er fullt, eller at lyset ikke virker/defekt strøm-uttak? Maskina starter jo, både med strøm i og uten... Vil jo helst at batteriet skal vare lengst mulig, og derfor lade det fullt opp før jeg tar den i bruk. Mvh, Ulyden Lenke til kommentar
brrah Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Mitt lys lyste ikke for meg første gangen heller, den begynte å lyse andre gangen jeg skrudde den på.... Lenke til kommentar
enternamehere Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Går det an å boote fra minnekort? Tviler på det... hva var det som var på minnekortet isåfall da? Lenke til kommentar
Beop Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Yeyy!KJøpte meg bf2 i dag, og drar det på medium på alt og 1024*768 oppløsning! Har riktignok satt i en 512mb ekstra men... Digg uansett 1557 Jeg kjører også helt llikt. Men har stilt anti-ettelleranna på 2x. Hva er egentlig dette? (kan stille den på 2x, 4x og 8x) Og lurer litt på hva skjermkortene er klokket til?Noen som har klokket sine, så kan dere gjerne skrive det her (event hva de står på originalt...) Klarer ikke å innstallere BF2 patchene på min 1557... Har brukerkonto (admin) uten æøå som man må ha. Patchen begynner, men så låser maskinen seg fullstendig... Lenke til kommentar
skromt Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Dvd brenner kan vel ikkke brenne cder også tilfeldigvis? Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Dvd brenner kan vel ikke brenne cder også tilfeldigvis? Det går helt fint Endret 1. august 2005 av AMD-King Lenke til kommentar
joachim.g Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 hei! er det stor forskjell på kvalitet mellom 1557 og 1559 ? Lenke til kommentar
brrah Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Yeyy!KJøpte meg bf2 i dag, og drar det på medium på alt og 1024*768 oppløsning! Har riktignok satt i en 512mb ekstra men... Digg uansett 1557 Jeg kjører også helt llikt. Men har stilt anti-ettelleranna på 2x. Hva er egentlig dette? (kan stille den på 2x, 4x og 8x) Og lurer litt på hva skjermkortene er klokket til?Noen som har klokket sine, så kan dere gjerne skrive det her (event hva de står på originalt...) Klarer ikke å innstallere BF2 patchene på min 1557... Har brukerkonto (admin) uten æøå som man må ha. Patchen begynner, men så låser maskinen seg fullstendig... Bare vent, det tar en stund, hvis du venter en time f. eks... Det burde holde... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Ladelyset indikerer at dataen har koblet til laderen, det stopper ikke når den er fulllada, men du kan skjekke prosenten på tray-menyen i windows Lenke til kommentar
ulyden Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Det viste seg at lade-lyset på maskinen min ikke lyser når den ikke lader, dvs batteriet er full-ladet. Og det var det jo faktisk når den kom i posten Så da var jo alt egentlig fryd og gammen. Har ladet det ut og opp en gang, og når jeg setter i laderen kommer lyset på. Fine fine lappisen mvh, Ulyden Lenke til kommentar
burpen Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Er det noen som vet hva skjermkortet er klokket til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå