Gå til innhold

Noen synspunkter om JVC QPF30AL?

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke så erfaren når det gjelder høyttalere og andre lydrelaterte dingsbomser, så jeg vil spørre her før jeg gjør noe dumt...

Netshop har nå JVC QPF30AL som ukens tilbud. Det er så vidt jeg skjønner et komplett surround-sett. Mer info om delene finnes på JVCs produktside.

Fra tidligere har jeg en projektor og lurer nå på om dette surround-settet er noe å satse på. Jeg er ikke ute etter å bruke x antall tusen kroner på å skape det perfekte lytterommet, men jeg er ute etter noe som duger til ordinær filmtitting. Helst noe jeg kan leve med i noen år.

Er det noen som har personlige erfaringer med dette settet? Andrehåndserfaringer? Eller bare meninger? Og hvis du har noe å si om det, hva er din synsvinkel - er du musikkfantast, perfeksjonist, eller ville en hermetikkboks med snøre gitt god nok lyd for deg?

Og hva vil jeg først irritere meg over hvis jeg kjøper dette JVC-settet?

Takk for alle innspill.

PS: Siden jeg er nybegynner innen området - hvor kan jeg finne tester og omtaler av audioutstyr?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ut som et greit kjøp dette.

Har ikke hørt dette selv, men har hørt en lignende modell med dvd-opptager. Høyttalerne er omtrent de samme og jeg må si de spiller ganske så godt. Funker fint til dvd-titting og gir nok lyd til en vanlig stue.

Jeg er ingen perfeksjonist eller musikkfantast med supertrente ører, men jeg vet litt om hva god lyd er.

DVD-spilleren er også god og har component utgang.

Endret av EvoZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...