Rowdy Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Hei! En kamerat kjøpte et surround høyttalersett til pc. Han har en bærbar maskin, med kun to "jack plugger" For å få alle høyttalerne med, har jeg forstått han trenger tre tilkoblinger. Er vel den blå som mangler regner jeg med. Går det å bruke et billig, usb- lydkort som det her: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308936&cks=PLC På forhånd, takk for hjelp Lenke til kommentar
trillebår Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Hvis laptopen har usb 2.0 utgang saa er det mulig aa koble til det kortet ja... kvaliteten paa lyden hvis du bruker alle kanalene er derimot ikke garantert saa bra... aa pga italiensk nettkafe Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 Jeg så nå at dette kortet sannsynligvis er til headset. Kun 2x jack altså. Noen som har erfaring med andre usb lydkort til en billig penge? Han har en ganske ny og dyr laptop, så den bør jo ha usb 2.0. Eller fins det andre løsninger for å få lyd i alle høyttalerne? F.eks en splitter. (selv om surround- lyden vil bortfalle da) Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Noen docking stasjoner for baerbare har digital utgang. Mulig noen av dem har flere lyd utganger og, men det er noe du kan sjekke. Med USB 2.0 har du mer enn nok baandbredde til aa faa ut surround lyd til filmer, men det kan hende det super litt cpu kraft. Her er test av et USB lydkort. Zalman USB lydkort Om du google'r litt finner du sikkert flere. Letteste er aa finne produsentene og model navnet for deretter aa soeke etter tester av de i google. Ta en titt paa denne. Aner ikke hvordan den funker men... SB Audigy 2 NX - Per Christian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå