dostojevski Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Surfet glad og fornøyd rundt på sidene til Microplex i dag da jeg plutselig satte kaffen i halsen: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ZMTNN500AF *sikkle!* Lenke til kommentar
paknive Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 joa, men hadde ikke villet sitte med shorts i nærheten, siden man sannsynligvis kan steke egg på sidene av kassa.... Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 NB! Kabinettets vekt og verdi gjør at det vil bli sendt på egen pall. Kostnadene vil derfor variere alt etter hvor i landet du bor men vil ligge i området kr. 350,- til kr. 900,- Jeg vil ha sånn!! Jeg vil ha sånn!! Jeg vil ha sånn!! Jeg vil ha sånn!! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Har sett det for lenge siden, kan ikke si at det er så fint, men det hadde gjort seg med noe sånn! Bare synd at du får en fult brukbar pc til samme prisen, om ikke en rå gaming-pc, så helt fin til chatting, "småspill" (CS funker vel?) og surfing Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Har sett det for lenge siden, kan ikke si at det er så fint, men det hadde gjort seg med noe sånn! Bare synd at du får en fult brukbar pc til samme prisen, om ikke en rå gaming-pc, så helt fin til chatting, "småspill" (CS funker vel?) og surfing Det kabinettet ser ut som det kommer fra kontoret til Darth Vader... Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Hørte jeg Darth Vader? Jeg må ha en sånn da Kobler en på stillegående vifte på denne så tviler jeg på at den blir så utrolig varm Lenke til kommentar
slettet Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Poenget med det kabinettet er vel nettopp at ein ikkje treng vifter.. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Poenget med det kabinettet er vel nettopp at ein ikkje treng vifter.. Ja, skulle tro det etter det som står på microplex sine sider: TNN500AF er utviklet av Zalman for brukere som stiller meget høye krav til støynivå, for eksempel lydstudioeteknikere. Kabinettet er tilvirket av aluminium og utformet som en stor kjøleribbe. Varmen overføres fra prosessor, skjermkort, chipset og strømforsyning til kabinettet ved hjelp av heatpipeteknologi. Kabinettet leveres med nødvendig materiell for å kjøle 1 stk. prosessor, 1 stk. skjermkort og 1 stk. chipset (Northbridge). Det er også inkludert 1 stk. ZM2HC2. Strømforsyningen på 400W er montert på venstre sidedør så tapsvarme avgis direkte til denne. Men det er derimot plass til 3 stk. 120mm-vifter, så en kan velge om det skal være vifteløst. Kongekabinett hvis en ser på specs hvertfall EDIT: Leif var innom i både tekst og quote... Endret 13. juli 2005 av sigen Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Poenget med det kabinettet er vel nettopp at ein ikkje treng vifter.. Men det er derimot plass til 3 stk. 120mm-vifter, så en kan velge om det skal være vifteløst. Det er faktisk plass til hele 5 120 mm vifter Om en bruker alle disse så tviler jeg sterkt på at den blir varm: Vifteplasser: Topp: 2 stk. 120mm Bak: 1 stk. 120mm Bunn: 2 stk. 120mm Edit: Skrivefeil Endret 13. juli 2005 av Meendel Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 jo det er fett det..... men tror man kommer langt i støydempings tiltak med de 8500,- Og selv om darth vader har det er det nødvendigvis ikke tøfft Lenke til kommentar
sigen Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Oooops, jeg som ikke så de to 2-tallene Men det hadde vært fett å ha en svær kjøleribbe stående på rommet, og si at "Inni der er pc`en min", samtidig som den ikke lager lyd Lenke til kommentar
TMH Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Jeg nekter å svi hull i lommeboka for å motta et slikt kabinett i posten! Lenke til kommentar
viranth Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Ser ikke helt poenget med en så dyr kasse, den er jo ikke noe kaldere enn en vanlig kasse, se test på sidene til zalman. For halve prisen kan man spikre sammen en kasse selv med en halv meter støydempingsmatter og vannkjøling. Lenke til kommentar
Jolt Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 For halve prisen kan man spikre sammen en kasse selv med en halv meter støydempingsmatter og vannkjøling. Må nesten si meg enig. Det er nok ikke noe å bruke 8500kr på nei. Du kan jo bare kjøpe cpu vifte til 500kr å overleve med en 15db eller no. Har du et heftig anlegg så blir lyden fra eventuelle vifter uannsett overdøvet. Det er jo ikke direkte pent heller så eneste grunn til å kjøpe detter er fordi du har penger å ikke vet hva å bruke de til...I såfall kan du jo alltids gi litt penger til meg Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Old news, rått kabinett som absolutt ikke er beregna på privatpersoner! Men kunne vel blitt en fin server? Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Meninga med dette kabinettet er vel at det ikke skal lage lyd pga lydutstyret? altså så man hører det når man hører på det man har spilt inn Lenke til kommentar
ExMoRTiN Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Toweret har akkurat falt i pris, kostet ca 11000,- kr når det kom ut ps:Tror ikke at towert blir så varmt siden det er ganske STORE kjøleribber som skal klare å fjerne mye varme pps:Vifter er uhørt på et slikt tower som dette Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Jeg nekter å svi hull i lommeboka for å motta et slikt kabinett i posten! Du får det nok ikke i posten.. Derimot med sånn landtransport på diger palle Gøy å bestille bare for lan.. BOOM, hull i bordet.. :!: EDIT- Leif Endret 13. juli 2005 av Marc91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå