Gå til innhold

Stillegående PC? Der Endlösung!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
NB! Kabinettets vekt og verdi gjør at det vil bli sendt på egen pall. Kostnadene vil derfor variere alt etter hvor i landet du bor men vil ligge i området kr. 350,- til kr. 900,-

:w00t:

Jeg vil ha sånn!!

Jeg vil ha sånn!!

Jeg vil ha sånn!!

Jeg vil ha sånn!!

Lenke til kommentar

Har sett det for lenge siden, kan ikke si at det er så fint, men det hadde gjort seg med noe sånn! :dribble:

Bare synd at du får en fult brukbar pc til samme prisen, om ikke en rå gaming-pc, så helt fin til chatting, "småspill" (CS funker vel?) og surfing

Lenke til kommentar
Har sett det for lenge siden, kan ikke si at det er så fint, men det hadde gjort seg med noe sånn! :dribble:

Bare synd at du får en fult brukbar pc til samme prisen, om ikke en rå gaming-pc, så helt fin til chatting, "småspill" (CS funker vel?) og surfing

Det kabinettet ser ut som det kommer fra kontoret til Darth Vader...

Lenke til kommentar
Poenget med det kabinettet er vel nettopp at ein ikkje treng vifter..

Ja, skulle tro det etter det som står på microplex sine sider:

TNN500AF er utviklet av Zalman for brukere som stiller meget høye krav til støynivå, for eksempel lydstudioeteknikere. Kabinettet er tilvirket av aluminium og utformet som en stor kjøleribbe. Varmen overføres fra prosessor, skjermkort, chipset og strømforsyning til kabinettet ved hjelp av heatpipeteknologi.

Kabinettet leveres med nødvendig materiell for å kjøle 1 stk. prosessor, 1 stk. skjermkort og 1 stk. chipset (Northbridge). Det er også inkludert 1 stk. ZM2HC2. Strømforsyningen på 400W er montert på venstre sidedør så tapsvarme avgis direkte til denne.

Men det er derimot plass til 3 stk. 120mm-vifter, så en kan velge om det skal være vifteløst.

Kongekabinett hvis en ser på specs hvertfall :dribble::love:

EDIT: Leif var innom i både tekst og quote...

Endret av sigen
Lenke til kommentar
Poenget med det kabinettet er vel nettopp at ein ikkje treng vifter..

Men det er derimot plass til 3 stk. 120mm-vifter, så en kan velge om det skal være vifteløst.

Det er faktisk plass til hele 5 120 mm vifter ;) Om en bruker alle disse så tviler jeg sterkt på at den blir varm:

Vifteplasser:

Topp: 2 stk. 120mm

Bak: 1 stk. 120mm

Bunn: 2 stk. 120mm

Edit: Skrivefeil

Endret av Meendel
Lenke til kommentar
For halve prisen kan man spikre sammen en kasse selv med en halv meter støydempingsmatter og vannkjøling.

Må nesten si meg enig. Det er nok ikke noe å bruke 8500kr på nei. Du kan jo bare kjøpe cpu vifte til 500kr å overleve med en 15db eller no. Har du et heftig anlegg så blir lyden fra eventuelle vifter uannsett overdøvet. Det er jo ikke direkte pent heller så eneste grunn til å kjøpe detter er fordi du har penger å ikke vet hva å bruke de til...I såfall kan du jo alltids gi litt penger til meg :p

Lenke til kommentar

Toweret har akkurat falt i pris, kostet ca 11000,- kr når det kom ut

ps:Tror ikke at towert blir så varmt siden det er ganske STORE kjøleribber som skal klare å fjerne mye varme

pps:Vifter er uhørt på et slikt tower som dette

Lenke til kommentar
Jeg nekter å svi hull i lommeboka for å motta et slikt kabinett i posten!

Du får det nok ikke i posten.. Derimot med sånn landtransport på diger palle :w00t:

Gøy å bestille bare for lan.. BOOM, hull i bordet.. :!: :thumbs:

EDIT- Leif

Endret av Marc91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...