Eyzteinn Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Noen som har noen erfaringer med lydkortet hos apple's ibook? Kunne godt tenke meg en slik en, men som en ivrig musikklytter er jeg usikker på om lydkvaliteten er god nok Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Lydkvaliteten er meget god. Langt bedre enn de alle fleste lydkortløsninger jeg har hørt på bærbare PCer. Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Lydkvaliteten er meget god. Langt bedre enn de alle fleste lydkortløsninger jeg har hørt på bærbare PCer. Samme erfaring her i huset med min 14" ibook. Lenke til kommentar
Eyzteinn Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 Høres meget bra ut ! går ut i fra at det er samme lydkortløsning på 14" som 12" ? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Ja, det er jeg ganske så sikker på. Tror det er det samme på Powerbook også. Merket ihvertfall ikke noe forskjell på min 12" iBook og kompisen min sin 12" Powerbook. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå