apwr Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Hva er egentlig MS? Fks: 12 ms? Dette er skjermens responstid, dvs hvor hurtig pikslene kan skifte farge "svart-hvit-svart" eller "grå-hvit-grå" avhengig av målemetode. Endret 13. juli 2005 av apwr Lenke til kommentar
Hntr Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 Hva er egentlig MS? Fks: 12 ms? Dette er skjermens responstid, dvs hvor hurtig pikslene kan skifte farge "svart-hvit-svart" eller "grå-hvit-grå" avhengig av målemetode. ok jeg skjønner, er det jo mindre ms desto bedre? Lenke til kommentar
apwr Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 ok jeg skjønner, er det jo mindre ms desto bedre? I utgangspunktet ja, men paneltype spiller en viktigere rolle i mine øyne. Lenke til kommentar
Hntr Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 det skjønte jeg ike Lenke til kommentar
apwr Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Det jeg mener er at man skal ikke legge alt for stor vekt på hvor kjapp responstid skjermen har. Alt under 16ms er mer enn godt nok, og du vil mest sannsynlig ikke merke forskjell på skjermer som er spesifisert under dette. Lenke til kommentar
Lockslay Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) tror jeg har lest at øyet ikke registrer raskere bevelgelsehvis enn 12ms eller mindre Endret 13. juli 2005 av Sebastian15 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå