Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

WoW som krasjer routeren...

Anbefalte innlegg

hei, jeg har spillt wow (world of warcraft) i 3 måneder ca...

disse 3 månedene gikk allt bra, ingen problemer i det hele tatt...

men så ble jeg litt lei av spillet å slutta å spille i 2-4 uker eller noe sånt...

nå har jeg igjen kjøpt gamecard å skulle hjem å spille... så kommer jeg inn på spillet i 30 sek/1 min, alle de andre spillerene er unknown... og jeg blir disconected etter ca 30sek/1 min...

når jeg går inn på serverlista er alle servernavnene røde av farge, jeg spiller på burning blade, og bloodfeather om det kan være til noe hjelp...

det som skjer er rett og slett at routeren krasjer på ett eller annet vis, og jeg må ta av strømmen på routeren litt for så å sette den i igjen, da funker allt ijen, men kjasjer når jeg går innpå WoW, vi er 2 personer som deler internett og han var ikke en gang innpå internet når feilen oppstod...

allt oppsett er likt som da jeg starta med WoW, router er den samme, nettverkskabler er de samme, internet hastighet er den samme, dataene er de samme, og vanlig internet er som det skal...

har noen det samme problemet?

er det noen som vet hvordan dette kan fikses?

om jeg har posta dette emne feil, kan moderator være så snill å flytte emne til riktig plass...

Mvh kandalf

Endret av Kandalf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QqZexW9o

Det kan jo være WoW også siden det har kommet en ny patch siden sist du spilte.

Jeg opplever selv at 1.5 patchen gjør at det kræsjer oftere, med og uten UI installert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...