H-Frame Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) hei, jeg har spillt wow (world of warcraft) i 3 måneder ca... disse 3 månedene gikk allt bra, ingen problemer i det hele tatt... men så ble jeg litt lei av spillet å slutta å spille i 2-4 uker eller noe sånt... nå har jeg igjen kjøpt gamecard å skulle hjem å spille... så kommer jeg inn på spillet i 30 sek/1 min, alle de andre spillerene er unknown... og jeg blir disconected etter ca 30sek/1 min... når jeg går inn på serverlista er alle servernavnene røde av farge, jeg spiller på burning blade, og bloodfeather om det kan være til noe hjelp... det som skjer er rett og slett at routeren krasjer på ett eller annet vis, og jeg må ta av strømmen på routeren litt for så å sette den i igjen, da funker allt ijen, men kjasjer når jeg går innpå WoW, vi er 2 personer som deler internett og han var ikke en gang innpå internet når feilen oppstod... allt oppsett er likt som da jeg starta med WoW, router er den samme, nettverkskabler er de samme, internet hastighet er den samme, dataene er de samme, og vanlig internet er som det skal... har noen det samme problemet? er det noen som vet hvordan dette kan fikses? om jeg har posta dette emne feil, kan moderator være så snill å flytte emne til riktig plass... Mvh kandalf Endret 11. juli 2005 av Kandalf Lenke til kommentar
agvg Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 har noen som vet hvordan dette kan fikses? Nyeste firmware til routeren? Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 det har jo funka før, så litt rart om det er detr som er problemet... Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Vel, NOE er forskjellig, siden det virka før, men ikke nå. Ville nok starta der agvg anbefaler, prøv en firmware oppgradering. Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 jepp ... da holder ruteren din på å dø på seg - kjøp ny Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 routeren lever i beste velgående =o) takk for alle tips, det vat firmwaren som måtte oppgraderes, var litt rart da, ruteren er vel et par måneder gammel... mvh Lenke til kommentar
agvg Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 routeren lever i beste velgående =o) takk for alle tips, det vat firmwaren som måtte oppgraderes, var litt rart da, ruteren er vel et par måneder gammel... mvh Navn og type router? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Det kan jo være WoW også siden det har kommet en ny patch siden sist du spilte. Jeg opplever selv at 1.5 patchen gjør at det kræsjer oftere, med og uten UI installert. Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 det funker nå..., det var firmwaren som måtte oppdateres aner ikke hav slags ruter det er... husker ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå