Gå til innhold

Det med Aldersgrenser?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syns det er mer støtende at de viser,daue/halvdaue folk og folk som blir skutt på nyhetene, enn å spille GTA...

Enig. Her om dagen så jeg faktisk flere ekte "ferske" lik på kloss hold på nyhetene, det var så ekkelt at jeg håpet at alle mulige våpen kom til å bli mystisk ødelagt.

OT: Føler at GTA:SA er litt i en klasse for seg selv. Ikke på grunn av at folk står i fare for å freake ut (der finnes det mange andre), men konseptet hvis man har litt lite penger i GTA:SA, så skyter man gjerne noen i sin egen "hood". Kvalmt.

Må si at på meg personlig har film vært mye mer traumatiserende en spill. Spill har jeg klart å lagt fra meg når jeg reiser meg. Men etter den første skrekkfilmen jeg så, har jeg enda ikke klart å slutte å se for meg groteske scener bak hver dør, med meg selv inkludert.

I tillegg tror jeg at folk som går Columbine har annlegg for det. Hadde det ikke vært for GTA 3, så hadde det vært for Eminem. Og hadde det ikke vært for ham igjen, så hadde det i hvert fall vært på grunn av at guttungen så for mye på ww2-filmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...