Lorang-Dahl Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Alf Prøysen skrev Helene Harefrøken, en fryktelig fin sang. Men NOEN gjorde en enda finere cover av den! Inbiller meg at det var Lars Lillo Stenberg, men finner ingen info om det. Noen som kan bekrefte, avkrefte, hjelpe meg med hvem og eventuelt hvor jeg kan få tak i en versjon av coverlåta? Vennlig hilsen Christoffer Lorang Dahl Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Var det det mest konstruktive svaret du klarte å fiske opp? http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=298209&st=2180 Lenke til kommentar
haarod Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Hvorfor faen er linken forum.gamer? Og når noen legger ut linker til andre tråder på gamer.no forumet så står det ofte forum.amobil.no/xxx Surrete forum Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 ja, fiskestangen knakk.. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Hvorfor faen er linken forum.gamer? Og når noen legger ut linker til andre tråder på gamer.no forumet så står det ofte forum.amobil.no/xxx Surrete forum det er jo det samme forumet. Selv surfer jeg på forum.hardware.no, mange surfer på forum.gamer.no, noen på forum.begin.no.. Det er bare samme forumet med forskjellige skins.. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Har aldri hørt om begin.no, men det var jo akkurat det samme som forum.hw.no Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Hvorfor faen er linken forum.gamer? Og når noen legger ut linker til andre tråder på gamer.no forumet så står det ofte forum.amobil.no/xxx Surrete forum Fordi det er forum.gamer jeg foretrekker å bruke. Noen bruker hw.no Noen bruker begin.no Noen bruker amobil.no Jeg bruker gamer.no Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Stenges. Vi har en sticky til dette formålet. Bruk den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg