treant Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 hei! jeg fant ut hovedkortet ikke støtta 200gb, noe jeg har..... da måtte jeg updatere bios, Men, etter at jeg har flasha bios kommer det en feilmelding ved oppstar cmos error sett default......noen som veit hvorfor det ikke funker `??? Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 trykk del og gå inn i bios..sjekk at cpu og fsb er riktig...save og exit...! du bør absolutt resette cmos ved å flytte jumper på h-kortet først . Lenke til kommentar
wil Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 får du starta maskina da selv om du får melding om at cmos har blitt satt til default? kan jo hende at det var noe galt som skjedde under flashinga da. hva du enn gjør når du flasher bios, ikke rør tastaturet Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 prøv å gå inn i bios og load fail safe defaults. hvis ikke må du kanskje hard resette CMOS ved å ta ut et klokke batteri på hk'et og la det være ute i 30sek Lenke til kommentar
treant Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 veit jo det der da! jeg ville bare vite hvorfor biosen ikke blir oppdatert Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Det kan være at du har slått på en funksjon som hindrer skriving til brikken. Sitter du på en ferdigpc kan det være de har låst skriving til brikken den harde veien. Lenke til kommentar
treant Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 nei, fant det ut. Jeg kopierte fila over på en disket og lot den boote derifra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå