ahumoe Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Hei. Jeg lurer litt på hvilke webshopper som tilbyr å sende små artikler som "brev"? Tenker da på at det blir mindre fraktkostnader. Jeg har nemlig tenkt å kjøpe "Koss the Plug": https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=17135 Det er litt surt å betale over 130kr for frakt når selve pluggene koster det samme. Er det noen webshopper som tilbyr dette? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 mpx har det tror jeg, og muligens komplett, mene er ikke sikker Lenke til kommentar
ahumoe Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 mpx har det tror jeg, og muligens komplett, mene er ikke sikker mpx hadde det ikke, billigste var servicpakke = 128 kr. Hos komplett.no fant jeg heller ikke "som brev" som noen sende alternativ. Mener det sto et sted at det bare var på noen få varer.....men altså ikke KOSS'en... Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Multicom kan sende som "brev". Anbefales... Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Fra komplett.no: "Vi tilbyr også brevpakke på forsendelser betalt med VISA eller MasterCard. Brevpakke som fraktmåte kan kun brukes på varer som koster mindre enn 800,- ekskl. mva. og har en vekt lavere enn 350g." Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Hardwareshop.no tilbyr brev... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå