Equerm Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Hvordan kan jeg finne ut når andreinntaket er? Jeg står på venteplass nr 8 og 17 er det stor kjangs for at jeg kommer inn da? Om jeg ikke gjør det så går jeg privatskole Nekter allmenn 2 år til Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Si det, i Rogaland har 2.inntaket vært i går, så det er nok ikke langt unna. Jeg var på 5 plass og klarte å komme inn på en klasse med ~15 elever såvdit jeg har forstått det, så alt er mulig.. Lenke til kommentar
~Joakim~ Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Er du sikker på at 2 inntaket har vært for alle, Ueland? Er på førsteplass på venteliste til VK1, og ser ingen endringer på vigo hos meg. Edit: Står at planlagt dato for 2.inntak er 5.august på rogaland fylkeskommunes sider. Endret 31. juli 2005 av ~Joakim~ Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Er sikke sikker på om det har vært overalt enda, vet bare at det har blitt kjørt i Rogaland, siden jeg fikk SMS om de, samt at jeg kom inn der jeg sto på venteplass. Melding fra inntakskontoret i Rogaland: 2.inntak til videregående skole - se din status på www.vigo.no *så litt login info* Lenke til kommentar
mushi Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Kanskje noen som kan hjelpe meg her ser det ut til. Jeg var ferdig med allmenn før sommeren, men fant ut at jeg skulle gå på mekken i stedetfor før jul. Planen var å gå ferdig almenn før jeg skulle gå på mekken, som jeg hadde fått ordna meg til på en skole, så jeg slapp unna med et år i stedet for 2. Av alle rådgiverne og skolene jeg snakka med på vårparten iår har INGEN nevnt for meg at jeg ikke kan bruke det 4. året mitt jeg har tilgode, når jeg har bestått. Dette fant jeg ut da jeg fikk avslag på å engang søke på skolle. Men nå kommer det rare: Plutselig fikk jeg en sms om at jeg måtte gå inn på vigo for å titte på noen greier der. Hmm... tenke jeg og skudde på pc'n. Men hverken koden eller passordet funka. Prøvde sikkert en 10 ganger eller noe. Jaja. Tenkte jeg. sikkert en glipp. Så gikk det tre uker og jeg fikk et brev i posten og der sto det at jeg var på 11,15 og 19 plass på valgene mine og måtte sende inn en lapp for å "godta" dette og fortsatt så på vent. Så det som er nå er at jeg står på venteliste etter de som strøyk ungdommsskolen, og venter på plass, selv om jeg i begynnelsen bel nekta og engang søke av staten (koster dem 75k per elev i støtte til skolen og div).. Er det noen av dere som skjønner noe? Er jeg på vent eller hva? siden jeg ikke har vært på vigo. Endret 11. august 2005 av mushi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå