mirrormatch Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Ukens tilbud på komplett inneholder bl.a. disse platene Er det noen som har peiling på om disse er greie til å brenne på 2,4x med en LiteOn LDW 851S?? Tilbudet er jo så bra at det må nesten være for godt til å være sant, eller... Lenke til kommentar
xB^ Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Om et år til kan du kaste minst 30-50% av platene du har brent.. optodisc er bare å styre unna er min anbefaling. greit nok å brenne ut ting og bruke . men ikke sats på noe du vil ta vare på legne. Lenke til kommentar
brazir Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Er jo DVD-R og ikke DVD+R. Er ikke fullt så bra, men billig er de. 1.975 kr per plate. Det er jo nesten umulig IKKE å bli fornøyd til den prisen. 940 GB lagring Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Kvalitet > kvantitet. Det er i alle fall min mening... Lenke til kommentar
mirrormatch Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 Så det har ingenting å si for levetiden på dataene som blir brent om man brenner med tregere hastighet? Har ikke så glimrende mye peil på dette... Lenke til kommentar
olsen_1 Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 kjøpte dette merket bare med 4x hastighet. iallefall pakken med 200 thats write plater fra komplett til 369kr, sjekk selv. har brent en 25 box allerede og 12 av de er i søpla. har ordna retur, skal prøve noe annet. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Ta et søk på forumet Sist jeg kjøpte disse på tilbud var de "falske TY" plater av særdeles dårlig kvalitet - faktisk værre enn optodisc. Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Jeg deler erfaringen som OC-freak har. Jeg kjøpte disse platene og leste mediakoden til falske ty-plater. Be komplett om å maile deg mediakoden på denne og google den eller sjekk forumet. Jeg kjøpte de og brente ca 20 stk hvorav 2 av dem kunne brukes i enkelte spillere, de resterende kunne bare kastes. Hvis det er samme platene anbefaler jeg deg å styre langt unna. Men som sagt, hør med komplett om mediakoden. Lenke til kommentar
mirrormatch Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 Takker. Da tror jeg at jeg styrer unna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå