kyogre Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Noen som her et forslag til en bra pc til ca. 13-14.000kr? Har sett på denne PACKARD BELL IXTREMEH5585 Men hørte at skerm kortet ikke var helt på ''topp''. Jeg kommer til og spille Battelfield 2, CS, og noen andre spill. Det må være minst: 1gb ram( skal oppgradere til 2gb men om det er det, så er det fint) Mye plass, rund 400-500gb IntelPentium 4. 3.4GHz Et bra lydkort DVD-rom DVD-Brenne med alle formater Internett kort til modem ca. 6usb porter, det kan godt være noen i front på kabinettet Det behøver ikke følge med skerm Går ikke noe med disketstasjon, men det er ikke nødvendig Alt må passe til BF2 og andre spill, Ikke mye over 14.000kr Jeg vil IKKE bygge selv, men kjøpe ferdig!! (Værså snill og ikke legg in komentarer på at jeg burde bygge selv!) Noen som har noen forslag, gi linker! Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Prøv å sette opp denne med de kravene du har: 2x250 GB disk, 2 GB RAM, helst 650W strømforsyningen, velg vekk det du ikke trenger ellers. Så ringer du komplett og sier at du skal ha maskinen med ett 6800GT skjermkort. Lenke til kommentar
gunnard Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) Ta en titt på denne. Oppgrader noen småting, 2GB DDR2-minne hvis du vil ha det, bedre grafikk er jo alltid fint, bedre / ekstra HDD og et lydkort, så har du vel det du trengte. Kabinettet har USB2.0, Firewire og lydutganger foran. EDIT: Mye likt der ja Engi med at bedre strømforsyning kan være en god idee også.. Endret 11. juli 2005 av gunnard Lenke til kommentar
kyogre Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 Men jeg fant denne pc'en, Hp T880 560 . Den oppfyller alle mine krav, og den har et Nvidia GeForce6800 256MB som du sa..... Dette er systemet: CD Ja CD-R Ja CD-RW Ja DVD Ja DVD+R Ja DVD+RW Ja DVD-brenner Ja DVD-R Ja DVD-RW Ja Grafikkort type Nvidia GeForce 6800 Grafikkortminne 256MB Harddisk 400 GB ) Mus Følger med Nettverkskort 10/100 Mbit Operativsystem Windows XP Home Prosessorhastighet 3,6 GHz Prosessortype Intel Pentium 4 RAM 2 GB DDR SDRAM Skjermstørrelse/type Kjøpes separat Trådløs Ja -Prosessor: Pentium 4 560 (3,6ghz/HT/800) -Minne: 2GB (4x512, 0 ledig) -Harddisk: 400GB S-ATA (7200rpm) -CD/DVD: DVD+/-RW 16x DualLayer + DVD 16x -Grafikk: Nvidia GeForce6800 256MB PCI-E -Tilkobling: nettverk, trådløst nettverk, 2x firewire, 7x USB, 9i1 kortleser -Annet: Audigy 2 lydkort, TV-tuner med fjernkotroll, trådløst tastatur/mus -Programvare: Windows XP Home, Word 2002, Works 7.0, WinDVD, RecordNOW, iTunes, Norton AntiVirus/Firewall (90 DAGER) Dette må være den ultimate pc'en for meg 2usbporter i front og 5bak til sammen sju.... Tror dere den tar de fleste spill sånn som BF2 og CS FarCry?? Lenke til kommentar
gunnard Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Går sikkert fint det.. Kanskje ikke på maks grafikk og best flyt, men ikke langt unna. Bra for å være ferdigbygd Lenke til kommentar
lars@digitalimpuls Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Jeg vil anbefale deg og ta en kikk på de dinside tilbudene som ligger på dinside.no. De pcene som ligger der burde dekke de fleste behovene dine. Om du ringer de web-shoppene som har lagt ut de tilbudene så er det sikkert mulig og få lov til og bytte ut skjermkortet med noe kraftigere. De tilbudene er i alle fall et fint sted og starte for da vet du hva du kan få til 10.000 Lars. Lenke til kommentar
kyogre Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 Men det vil gå og spille de fleste spill med den pc'en sånn som FarCry BF2 CS:CZ CS:S osv. Osv.?? Har oxo tenkt på en ny flat skjerm til under 2.000kr, og på samme butikk fant jeg denne Viewsonic 17 tommer ve710S Sølv, er skermen oxo brukbar? Lenke til kommentar
Martinabc Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Kjøp pc fra www.netshop.no Men hva skal du med 500GB når du har modemline? Lenke til kommentar
kyogre Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 Kjøp pc fra www.netshop.no For det første skal jeg ha en ferdig bygd! Fant noen der men de var ikke like gode som den hos www.siba.no Men hva skal du med 500GB når du har modemline? Hvorfår trenger jeg noen annen linje, jeg har 2mbit...... Jeg skal ha masse spill på pc'en, og hvis du ser godt etter så er det bare 400gb! Og jeg takker gjærne for om du gir direkte link til stasjonær pc, har skrivd det før: Noen som har noen forslag, gi linker! Da mente jeg til pc'en og ikke til sider med masse! Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Hvis du ikke gidder å ta deg bryet med å sette deg inn i hva som er bra og dårlig, så kan du like godt kjøpe en elkjip-pc og bytte skjermkortet til noe bedre! Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 flyttes fra annet om hardware til hjelp til kjøp av pc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå