jealei Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Hei har som sagt tenk og kjøpe ny telefon, Jeg har tenkt på k750i, og den her. Er det noen andre telefoner dere anbefaler ? Gjerne utenlanske, men den må ha gsm 900, og norsk/svensk språk. Tenker også litt z800i, p910i, men jeg gir ikke mer en 3400,- kr for en telefon. På forhånd takker jeg får alle svar. Funksjoner: -Kalender: Ja gjerne med gjentakelse -MMS: Ja -GPRS: Ja -EDGE: Kjekt og ha, men ikke nøvendig -Kalkulator: Ja -JAVA: Ja -Email klient: Ikke nøvendig -Spill: Ja Form: -Klapp/"vanlig"/alternativ: Alle Skjerm: Farge -Over 65000 farger -Touchscreen: nei Pris: Jeg har mellom 0 og 3400 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding): Nei, og ikke opperatør låst heller Diverse -Merke: ikke siemens, og helst ikke nokia, men ellers åpen for alt -Kamera: ja må være bra helst megapixel -Videokamera: ja -Symbian: ikke nøvendig -Triband: ja -Infrarød port: ja -Bluetooth:Ja -Minne: ikke mindre enn 40 hvis ikke minne kort -Minnekort?:helst -Polyfoniske ringetoner: ja -MP3: ja -Radio: kjekt og ha -3g(UMTS): kjekt og ha -Wlan:har ikke pelling på hva det er - Mulighet for GPS: nei -Batterilevetid: veldig viktig -bruker telefonen til og spille, ta bilder, høre på mp3/radio, og drife Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå