Dollar Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Er det enkelt (i praksis) å få to lydkort til å avgi samme lyd? Har et integrert lydkort (på en Abit BD7) med optisk utgang bak (som jeg vil bruke på anlegg) og en SB Live Platinum som jeg bruker til hodetelefoner etc, det er litt stress å har optisk kabel på live’n siden den har alle portene foran på maskinen og det betyr å ha kabelen ”synlig”. Høres litt teit ut men jeg vil gjerne kunne bruke det innebygde kortet mot anlegg og live’n mot alt annet. Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 vet ikke hvordan men regner med det er mulig, kommer an på hvilken platform du vil bruke.. men det blir ikke et nøyaktig likt signal siden det er 2 forskjellige lydkort. men en ting som er også ganske kjekt er en jack-deler.. da får du 2 nøyaktig like signal. Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 29. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2002 Liven har også utganger bak - så noen jackdeler er ikke noe poeng, det jeg er ute etter er å bruke digital-utganene bak på maskinen og hodetelefon utgangen på liven forran. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå