Gå til innhold

Jeg fikk et virus som tok alt, liten vg artikkel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg er sikker på at avisen/journalisten/fotografen der ville at han skulle stå med multimeter på bildet kun for at det skulle se mere teknisk ut. Har blitt tatt bilde av selv i diverse situasjoner der reporterne ber oss holde opp en dass, stol, fiskedunk e.l. for at det skal se ut som vi jobber. :p Man føler seg ganske lur når en ser bilde av seg selv i avisa der en står og holder et vannklosset mens man smiler dumt til kamera.

Lenke til kommentar
Det er jo mulig at viruset skrev over MBR, og følgelig "gikk alt i svart".

Man kjøper ikke ny PC fordi den kræsjer. Antakeligvis så ville en liten reinstallasjon fikset hele det føkkings problemet. Men neida, her går folk å kjøper seg nye pc'er ved det misnte problem. Faen, folk kjøper ikke ny bil om vindusviskerene tar kvelden (les: alt går i svart, haha).

Da jeg var i ferien hos onkelen min merket jeg at han hadde ny pc. Han hadde kjøpt den for hans forrige pc var litt ustabil (xp :roll:). Han kjøpte en DELL :no: til 17k....... :roll: v2. Ja forklarte han at det var unødvendig osv (+ at jeg kunne bygd pc bedre og billigere).

Lenke til kommentar

Utrolig hvordan noen kan ringe til VG kun for å få en halv dags kjendisstatus fordi pcen tok "knekken" av dette "viruset". Det er også fint at slike erfarne brukere kommer med gode brukertips, slik som at 2 alltid er bedre enn 1 :p

I tillegg har jeg to brannmurer

Det lager da nesten alltid mer krøll, med mindre det er brannmur i ruteren i tillegg til programvarebasert brannmur. Kunne jo prøvd å satt inn hardisken i en annen pc da, slik at de uvurdelige bildene ikke ble tapt :p (med mindre hardisken ble ødelagt)

Lenke til kommentar

Svarte altså! :!: Dette var en morsom tråd! Herregud folk tror jo at en datamaskin er en egen levende ting som er så vanvittig kompisert osv. Jeg synes ikke akkurat at data og ikt er så spesielt vanskelig. Og om masina går fyken, så er det jo bare å fixe den!

Ikke noe vanlig virus gjør noe sånt. Ihvertfall ikke til en kjerring som ikke betyr noe som helst! Hadde det vært en super-secret agent eller noe, så kanskje noen hadde mekket et virus for å drepe maskina. Men ikke til denne dama vel?

Jeg har aldri vært borti et virus som "tar alt". Og tviler på at det er et normalt vanlig virus som folk flest får. :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...