Gå til innhold

greier denne pc èn spill?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du skal ha en bærbar som takler 3D-spill godt nok så må du nærmere 12.000 kroner og oppover. Jeg så ingen spesifikasjon om skjermkort på den, så det vil nok bety at den har et IGP-kort. IGP-kort sliter mildt sagt i 3D applikasjoner (Spill etc.). I CS 1.6 kan jeg blandt annet av egen erfaring med min nåværende eneste pc, en laptop med IGP-kort, at en røykgranat i CS 1.6 lett gir deg under 12 fps, så det blir ikke spillbart omtrent. Selv får jeg ikke mer enn 40-50 fps om jeg er heldig på en middels befolket server (14 spillere cirka), og min kostet 12.000 som ny i 2003 (Den begynner å bli litt gammel ja).

Men du kan få mye bra for 12.000 kroner, selv skal jeg ha en liten Shuttle med masse bra innhold, hvor prisen har kommet på 15.900 cirka (Her inngår blandt annet det nyeste MSI GeForce NX7800GTX kortet).

Lykke til i søken! ;)

Lenke til kommentar
den takler sikkert spill... men spørsmålet er i hvilken grad du skal bruke den. om du skal spille så kjøp deg heller en vanlig pc

jeg har jo en stasjonær pc som er ganske kraftig! ;)

men ville bare kjøpe meg en bærbar som takler litt spill , slik at jeg kan spille litt når jeg er på hytta, ferie osv..

trenger ikke å kjøre spillene på høy details,men det må være ok.

så kom jeg over denne pcen da... ;)

det var 7000-8000kr jeg tenkte på når jeg skulle kjøpe..

så ingen "hardcoregaming",men litt spilling i ny og ned blir det nokk.

edit: så er man på hyttetur, så er man på hyttetur, da gjør det ikke noe at man ikke får inn spillene på max,hehe :D

Endret av carl-kr.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...