Freeky2k Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Du skal få farger ved å sette signalet til Composite istedet for S-video. Endret 13. juli 2005 av suprsid Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 jammen iogmed at det ble farger en liten stund uten å gjøre noen innstillinger så tror jeg det kan være at det er dårlig kontakt Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 jammen iogmed at det ble farger en liten stund uten å gjøre noen innstillinger så tror jeg det kan være at det er dårlig kontakt Joda, er jo selvsagt mulig det og. Men gjorde tv'en/maskinen noe spesielt akuratt då? refreshet bilde eller noe slikt? startet opp? Tv'en min er alltid svart/hvitt under oppstart og i ett sekund etter at skjermen har stått opp av dvale. Kunne jo hendt det skjedde motsatt vei og Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Jeg fikk mass problemer når jeg skulle bruke TC-en. Det skyldes dårlig kabel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå