Gå til innhold

hvorfor vil det ikke bli bilde på tv'n?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde samme greia, men det er slik at har du ikke direkte plugginngang

på tv`n(tror det var gul röd og hvitt), så kan man ikke få farger.

Det var det jeg ble fortalt etter jeg hadde prövd med skartovergang og konverter!!

Surt spör du meg :(

Se på tv`en din og se om du har gul, röd og hvit inngang på frammsiden.

Lenke til kommentar
Letteste måten er vel å kjøpe ny ;)

Men om du gir faen så er det vel ikke så nøye med tenker jeg :whistle:

virkelig god kvalitet på den kabelen må jeg si, går istykker av og se på den å sånn :p burde være sånn advarsel på esken, "advarsel ikke se på kabelen den kan bli ødelagt"

Endret av marius90
Lenke til kommentar
øy vet dere hva! det var farger i hele ett 2sekunder netop når jeg satt og kopla i pc'n betyr det at tv'n kan klare det likevel, men jeg skjønner ikke hvordan jeg fikk fargene de bare plutselig kom i et par sekunder

Og du har sjekka at skjermkortet gir PAL-signal (ikke NTSC)?

Lenke til kommentar

har et 10 år ca gammelt tv , og får farger

fikk kun svart/hvitt i begynnelsen

hvorfor?

det sto som pal i nvidia instillingene, men problemet var at "utdataformat for tv" sto på auto

jeg satte det til "sammensat video ut"

og booom , så fikk jeg farger :D

har et asus 6600 gt

gå inn på nvidia skjerminnstillinger

velg pal, og nederst står det "avansert" velg det, og prøv sammensat video ut eller s-video ut, IKKE bruk AUTO

Endret av kewell79
Lenke til kommentar
enten velg comp eller s-video på et eller annen valg i skjerm-kort-innstillingene
Dette valget finnes ikke på ATI-kort. Her må det brukes en adapter på kabelen (følger med i bundelen til en del ATI-kort). Endret av Mr D
Lenke til kommentar

nei det gjrode vist ikke det likevel, det fulgte med en gul konverteringsplugg, og en kabel med gul ende på den ene siden og sånn s-video ting på den andre siden, men det hjelper jo ikke noe for den s-video kabelen passer jo ike inn i konverteringspluggen så jeg skjenner ikke noe jeg, men blås jeg skal ikke bruke det alikevel hehe, også fulgte det med en kabel med s-video i den ene enden og blå rød og grøn kabel på den andre siden

Endret av marius90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...