Gå til innhold

Kan noen se gjennom opsett før jeg bestiller?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg velger Home edition, har ikke noe problemer med det. :) Da blir det seende sånn ut:

 

Prossesor AMD Athlon 64 3200+ 2.0 Ghz BOXED

 

Kabinett Cooler Master Centurion 530 Sort

 

Strømforsyning

Fortron-Source Strømforsyning ATX-400W

 

Hovedkort Gigabyte GA-K8NF-9 nForce4-4X

 

Skjermkort GeFORCE 6600GT 128MB

 

Dvdbrenner NEC DVD-brenner ND-3540 bulk, intern

 

Ram OCZ 1024MB Premier Dual Channel

 

Harddisk (2 stk) Samsung Spinpoint P120S 200GB S-ATA II

 

WinXP Home edt. m/sp2

 

Skjermkortkjøler

 

+Zalman cpu kjøler og 120 mm vifte til baksiden på kabinettet.

 

 

Tusen takk for all hjelp! Hvis det er noen som har mer kunnskap som kunne være til hjelp setter jeg stor pris på det. Har noen dager til før jeg skal bestille. :thumbup:

Endret av maradona
Lenke til kommentar

Hadde bare et spørsmål til her. Lurer litt på om hovedkortet er ok? Har lest litt om diverse hk i det siste, og lurte kanskje på om jeg skulle bestille dette isteden. Noen synspunkter? Er det stor forskjell på det jeg har valgt og dette, siden det er 1000 forskjell på prisen?

 

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Hadde bare et spørsmål til her. Lurer litt på om hovedkortet er ok? Har lest litt om diverse hk i det siste, og lurte kanskje på om jeg skulle bestille dette isteden. Noen synspunkter? Er det stor forskjell på det jeg har valgt og dette, siden det er 1000 forskjell på prisen?

 

På forhånd takk!

Forskjellen mellom det du har valgt er vel at A8N-SLI har støtte for SLI, og er et bedre kort med tanke på overklokking.

Correct me if I'm wrong.

Endret av andrvas
Lenke til kommentar

Hvis dere trodde jeg ikke hadde flere spørsmål, så tok dere feil. Jeg har lest litt tester osv på diverse kabinetter, og har kommet fram til at CM 530 ikke var noe særlig. Jeg har sett på andre kabinetter på Netshop, og har kommet fra til at disse to er gode alternativ akkurat nå:

 

AC T2

 

Er klar over den spesielle måten den er bygd på, men har ikke tenk å putte i noe mer en det jeg skal bestille. Har hørt mye bra om dette, bla om støynivå og kjøling. Fordelen her er jo at jeg slipper å kjøpe psu i tillegg.

 

 

 

Thermaltake Tsunami

 

Har også lest mye bra om dette.

 

Synspunkter taes imot med stor takk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...