Gå til innhold

Nakne damer skjult i Windows!!

DivX

Anbefalte innlegg

HA HA HA

:lol::lol::lol::lol:

Måtte se ja...

Men det er bra det for jeg trenger hjelp (som vanlig)

Skal kjøpe Intel Pentium Northwood Boxed 2.0 Ghz..

Hvilken vifte bør jeg kjøpe til denne ?

1) Vifta bør ikke koste så mye

2) Være bra nok til å overklokke prossesoren

(til 5Ghz) :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

3) Og selvfølgelig ikke bråke så mye...:grin:

På forhånd takker....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-07-29 00:17, DivX skrev:

HA HA HA

Måtte se ja...

Quote:

Den 2002-07-29 00:20, DivX skrev:

Måtte bare poste en ny melding..

Hadde 13 meldinger og vil nødig legge meg med det på samvittigheten...

Takk

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: DivX på 2002-07-29 00:21 ]</font>

en soleklar newkid her ja...

Lenke til kommentar

DivX får seg herved en 14 dagers ferie pga. feilposting, spamming (bumping av egen tråd + tåpelig posting) og generellt en useriøs holdning.

Dere andre som svarte på denne tråden med flaming er også advart. Flere slike postinger, og dere vil lide samme skjebne. Private meldinger er sendt til alle det gjelder.

-moderator yummy-

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-29 00:28, Sycrob skrev:

Bare et spørsmål. hvor gammel er.............bla bla...............dritt her. Har du ikke noe bedre å bedrive tiden med?

syns det var morsomt jeg, og en ganske effektiv måte.. jeg måtte jo åpne!:)

Swiftech MCX478B(Socket478) eller en Swiftech MCX4000B + en 80x80mm vifte. det kan du egentlig velge etter hvor lydtolerant du er.. Noen synes 20dB er for mye, noen synes 40 er akseptabelt... + Arctic Silver 3

Det er ikke noen enormt stor forskjell på de to ribbene, men hvis du har penger kjøp den sistnevnte.

Med så bra luft-kjøling kan du nok klokke en del, er det ikke bra nok er det på tide med vann..

Mvh.

Morten Holje

aka Boqs

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-29 00:17, DivX skrev:

HA HA HA

Måtte se ja...

tufs

Quote:

Men det er bra det for jeg trenger hjelp (som vanlig)

Det første steget er å innrømme at du trenger hjelp. Tydeligvis er ikke dette den rette plassen for deg:evil:

Quote:

Skal kjøpe Intel Pentium Northwood Boxed 2.0 Ghz..

2) Være bra nok til å overklokke prossesoren

(til 5Ghz)
:eek:

Store forventninger til vifta ser jeg. Heh... overklokke p4 2.0 GHZ til 5 GHZ :lol: :lol: :lol:

MED VIFTE!!!!!!!! :lol: :lol: :lol:

Quote:

På forhånd takker....

bare hyggelig

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-29 00:52, yummy skrev:

DivX får seg herved en 14 dagers ferie pga. feilposting, spamming (bumping av egen tråd + tåpelig posting) og generellt en useriøs holdning.

Dere andre som svarte på denne tråden med flaming er også advart. Flere slike postinger, og dere vil lide samme skjebne. Private meldinger er sendt til alle det gjelder.

-moderator yummy-

Øhm... Hva er flaming? Utskjelling av andre? mulig det er noe vesentlig jeg ikke har fått med meg.

Lenke til kommentar

Flaming i Internet-sammenheng stammer fra Usenet, eller news.

Google er vår venn.

http://www.cosy.sbg.ac.at/doc/eegtti/eeg_78.html#SEC79

"A flame is a particularly nasty, personal attack on somebody for something he or she has written. Periodically, an exchange of flames erupts into a flame war that begin to take up all the space in a given newsgroup (and sometimes several; flamers like cross-posting to let the world know how they feel). These can go on for weeks (sometimes they go on for years, in which case they become "holy wars," usually on such topics as the relative merits of Macintoshes and IBMs). Often, just when they're dying down, somebody new to the flame war reads all the messages, gets upset and issues an urgent plea that the flame war be taken to e-mail so everybody else can get back to whatever the newsgroup's business is. All this usually does, though, is start a brand new flame war, in which this poor person comes under attack for daring to question the First Amendment, prompting others to jump on the attackers for impugning this poor soul... You get the idea."

no.alt.flame kan du titte innom, f.eks via groups.google.com

Finn gjerne den flamekrigeren som passer deg best her.

Edit: Så ikke at yummy allerede hadde svart. :smile:

[ Denne Melding var redigert av: LarsC på 2002-07-29 01:12 ]

Lenke til kommentar

:sad: jeg er utestengt jeg... kommer tilbake om 14 dager..med nytt humør og mine feilgrep blir rettet opp..

Kanksje det var bra å få en pause fra pc'en..

Og med mine siste ord vil jeg (til jeg kommer tilbake)

unnskylde for den lille frekkheten..

Men det var en grei måte å få hjelp fra folk da :smile:

Selvom det ikke varte så lenge..

Takke Shebban og Havegg.. for en fin velkomst og

yummy for en fin ferie jeg har fått helt gratis!!

I'll be back...

PS: Det med at jeg ville overklokke p4'en til 5GHz var ment som en spøk.. Og jeg veit det følger med vifte.. ellers hadde det ikke het Boxed... men OEM...

[ Denne Melding var redigert av: DivX på 2002-07-29 10:49 ]

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

En ferie DivX aldri ville komme tilbake fra. Ingen vil noensinne finne ut hvor det egentlig ble av han

kommer tilbake om 14 dager..med nytt humør og mine feilgrep blir rettet opp..

DivX var blant venner kjent som en optimist. Hva som egentlig skjedde med humøret til DivX forblir ukjent

I'll be back

Ble det siste han sa. Det stemte ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...