jegerenfisk Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Dette står i en guestbook guide: Start with changing the username and password in the config.php file. Then upload this script to your site and chmod these files to 666: -signs.php -bannedips.txt -ips.txt -style.php Hva menes med dette? Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) chmod er en Unix kommando som lar deg bestemme hvor mye aksess du skal gi til en fil! EDIT: Skrivefeil Endret 11. juli 2005 av crawford Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) S-Ø-K på forumet. chmod er et program. http://en.wikipedia.org/wiki/chmod Endret 11. juli 2005 av drange_net Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Du bruker en FTP-klient til å endre en fils betingelser (Altså chmodde) Ofte brukt i skript som skriver ting til en annen fil. Mer om CHMOD Åpne FTP-klienten din og koble til der du skal ha gjesteboken. Upload skriptet og dets filer, merk og høyreklikk på filene; Velg CHMOD. Da skal det komme en boks der det står et tall. Dette tallet skal endres til 666. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Kanskje det er på tide å lage en sticky ordliste i WDS. Pity at ingen leser annonseringer uansett. Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Jeg vil si det er det samme som en slags "skrivebeskyttelse" - som i win. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Dette står i en guestbook guide: Start with changing the username and password in the config.php file. Then upload this script to your site and chmod these files to 666: -signs.php -bannedips.txt -ips.txt -style.php Hva menes med dette? Hva skal jeg gjøre? Du uploader via programmet som jeg bruker; SmartFTP Etterpå, høyreklikker du på de filene du skal "CHMOD'e" så velger du "Chmod" så endrer du til 666. Enkelt hvis du vet hva du gjør Lenke til kommentar
Jakob K Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Kanskje det er på tide å lage en sticky ordliste i WDS. Pity at ingen leser annonseringer uansett. Tror ikke vi får flere annonseringer i WDS-forumet, den blir sikkert bare lenket til fra Oppslagsverkstråden, og der er det ihvertfall ingen som leser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå