ATWindsor Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Ja, den nye varianten av stacker kunne kasnkje vært spennede, synes den virker dårligere enn den gamle, hadde vært interessant med en test. AtW Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Hva med Cooler Master Cavalier serien? Billig & hot? Kanskje ikke et LAN kabinett tho, ettersom det hovedsakelig består av stål. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Coolermaster Thermaltake(de enklere kabbisene) Lian Li, Test heller kvalitet som de her oppe! Men flotte tester, men liker ikke kabinettene dere tester... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Coolermaster Thermaltake(de enklere kabbisene) Lian Li, Test heller kvalitet som de her oppe! Men flotte tester, men liker ikke kabinettene dere tester... Hehe, det er vel litt smak og behag hva som er kvalitet, personlig liker jeg feks ikke TT sine kabinetter noe særlig, og synes Lian Li scorer dårlig på kvalitet per pris. Men det viser jo bare at det ikke alltid er lett å gjøre folk fornøyde AtW Lenke til kommentar
sigen Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Så ikke så fint ut, vifte lagde for mye lyd, og det var ikke så veldig praktisk. (etter det jeg fikk med meg) Siden vi alle (eller nesten alle?) er g33ks her, så løser vi viftene med noen SilenX, vibrasjonsstøy med litt gummi og matter, og lar utseende gå, siden vi da kan skryte av å ha et sånn kabinett, bare at det er stille Men seriøst; Ikke noe jeg ville hatt, men hvis jeg kan bygge pc inni og selge det med profitt og letter salg (pga. utseendet på kabinettet) så er det sikkert helt fint Lenke til kommentar
77hauan Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Kult kabinett, men grønn er ikke min farge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå