mumtaz Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 jeg har kjøpt brukt pc der er ingen antivirus innstallert. jeg prøvde å innstallere norton antivirus men pc tar ikke i mot. innstallasjonen stoppes, forsvinner helt før innstallasjon er ferdig. jeg for hele veien e mail fra andre pc at jeg har prøvd å sende e mail med virus. kan få e mail opptil 50 pr dag. Hva skal jeg gjøre no, hvordan får jeg vekk virus. alt det andre virker tilsynelatende greit. takk til alle Lenke til kommentar
vegge Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Høres ut som klez-viruset. Les her! Removal fix lastes ned herfra, kjøres og fjerner mest sannsynlig alle klez-virusene. Så er det bare å installere Norton etterpå. Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Installer Norton på en "ren" PC og lag "repair disks" (eller hav d heter), sett skrivebekyttelse på disse diskettene og boot opp! :smile: Lenke til kommentar
tokr Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 er det klez er det litt vanskelig for brukere og se om det har kommet fra deg... viruset bruker nemlig navn i din adresseliste til som avsender til andre i din adresseliste... hvis du skjønner... du blir liksom litt borte i det hele... men PC uten antivirus er som en ukrainsk jageflyger uten fallskjerm Lenke til kommentar
vegge Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Mumtaz, hvordan går det? Bootet du opp i sikkerhetsmodus? Fikk du fjernet de to siste filene også? Vi vil gjerne vite om du har drept alle de stygge virusene..! Lenke til kommentar
mumtaz Skrevet 29. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2002 hei jeg gjorde som du fortalte meg havegg, det var mitt i blinken. fikk slette alt virus og fikk innstallert anti virus program. takk til alle som hjalp for å bli kvitt virus. hilsen mumtaz Lenke til kommentar
vegge Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Hyggelig at du har fått fjernet virusene. Det er til alles fordel. Nå må du bare holde virusprogrammet oppdatert og slikt, og forhindre at du får virus igjen.. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå