medlem-68510 Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Jeg har et MSI k8n nForce4 platinum hk, men northbridge viften min har gått i stykker. Jeg lurte på om noen har noe erfaring med denne http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=A1899 Lenke til kommentar
apwr Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Hvorfor ha vifte i det hele tatt? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Hvorfor ha vifte i det hele tatt? nForce4 blir rimelig varm, så god luftflyt i kabinettet er helt nødvendig for at den der skal kunne brukes. Trådstarter må også på forhånd sjekke om kjøleren kommer til å stå i veien for skjermkortet (det gjelder alle kjølere). Lenke til kommentar
bengh Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Dette dekkes av garanti og du bør få ny vifte fra der du kjøpte HK eller fra MSI. Har nettopp bestilt ny vifte til mitt Abit NF7 fra support i Nederland. Skal ikke koste meg en krone ! Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 Dette dekkes av garanti og du bør få ny vifte fra der du kjøpte HK eller fra MSI. Har nettopp bestilt ny vifte til mitt Abit NF7 fra support i Nederland. Skal ikke koste meg en krone ! Dert var min feil at viften gikk i stykker da . Det med skjermkortet hadde jeg ikke tengt på... ser ut til at det skal gå bra. Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 Dere kan jo se selv... Bilde Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Vi er nødt til å se HK og skjermkort sammen for å se hvordan det går. Skjermkort kommer i veldig mange forskjellige størrelser skjønner du. Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) Vi er nødt til å se HK og skjermkort sammen for å se hvordan det går. Skjermkort kommer i veldig mange forskjellige størrelser skjønner du. Har ikke maskinen her... er i Oslo. Det er et PowerColor Radeon X850PRO EDIT: Komplett Endret 12. juli 2005 av Inf3rn090 Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Etter det jeg kan, er ikke kjøleren på det skjermkortet så ufattelig stor (hovedsaklig lengden som teller), og jeg tror derfor det skal gå med en høy kjøler, ihvertfall så lenge den ikke er så bred. Lenke til kommentar
jacoweb Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Min nFORCE 4 SLI Intel edition blir svin varm jeg har bare ribbe, kan så vidt ta på den. Vurderer å fyre løs på en vifte snart ja. Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 Hovedgrunnen til at jeg lagde denne tråden var jo at jeg lurte på om viften lage har lagt in link til (lengre oppe) passer på hovedkortet mitt... Lenke til kommentar
th-3 Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Den vifta så LITT bråkete ut, "made-in-hongkong"-faktoren var rimelig høy. 23.1 dB(A)@5000 hørtes ikke helt bra ut, det er visst laveste hastighet. Var noen her i en annen tråd som hadde denne her som var sgs uhørlig og veldig bra: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MCX159A Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 Den vifta så LITT bråkete ut, "made-in-hongkong"-faktoren var rimelig høy. 23.1 dB(A)@5000 hørtes ikke helt bra ut, det er visst laveste hastighet. Var noen her i en annen tråd som hadde denne her som var sgs uhørlig og veldig bra: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MCX159A Nå er den får dyr for meg da... og bryr meg ikke så mye om bråk heller., Resten av maskinen min høres ut som en skurtresker uansett så... Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 Auda... har skrevet feil skjermkort... har kjøpt nytt (er i posten). Det gammle er defekt... IKKE garanti sak . Det er http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307197&view=detailed. Har ikke så mye penger at jeg kan kjøpe et kongekort . JAJA OF TOPIC: Usaklig tråd HER Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå