kaaasen Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) Heisann! Jeg fikk nettopp Hand of Edward the Odd fra en random mob mens jeg grindet i Silithus. Nå har jeg kikket på Allakazam for å se hvor mye jeg kan selge den for, og det er visstnok en god del. Average: 1748g 33s 25c Median: 1200g Grunnen til at jeg tar dette opp her, er at jeg har prøvd å få solgt Lord Alexander's Battle Axe i en lengre stund på Burning Blade - og da får jeg ikke engang halvparten av prisene Allakazam har i databasen. Average: 110g 96s 49c Median: 100g Så; er det noen som har et godt forslag til hva jeg kan få for Hand of Edward the Odd? Serveren er Burning Blade som nevnt, og jeg trenger virkelig pengene. Er det realistisk å få 1000g for den, eller er disse prisene helt borti natta? edit: Slik jeg har forstått det er dette en flott item for shamans, paladins og druids. Selv er jeg paladin, men jeg ønsker ikke å bruke 1h våpen. Endret 11. juli 2005 av Complexion Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 400-500g. Shaman. (Eller en Priest som er ivrig i melee ) Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 Så ditt forslag er å legge det ut i Gadgetzan for 4-500g? Synes nesten det høres litt lite ut, men jeg får bare se hva jeg gjør da. Ingen andre som har noen innspill? Lenke til kommentar
mr. fotball Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Husk på at det er gadgetztan tar 15% av salgsummen. Så av slike summer kan det fort forsvinne bort 100g. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 Husk på at det er gadgetztan tar 15% av salgsummen. Så av slike summer kan det fort forsvinne bort 100g. Ja, jeg er klar over at det er svindyrt å selge der, og det er vel også derfor jeg mest sannsynlig ikke kommer til å selge det der. Da får det heller gå til en prest/druide/paladin for en litt billigere penge. Har på følelsen av at det ikke blir lett å bli kvitt dette våpenet til en akseptabel pris. Lenke til kommentar
kazaa Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Grunnen til at jeg tar dette opp her, er at jeg har prøvd å få solgt Lord Alexander's Battle Axe i en lengre stund på Burning Blade - og da får jeg ikke engang halvparten av prisene Allakazam har i databasen.Average: 110g 96s 49c Median: 100g Grunnen til det er at man får Ice Barbed Spear gratis i BG reward, og er bedre. De eneste som kan finne på å kjøpe Lord Alexander's Battle Axe, er de som ikke kan bruke polearm.. Når det gjelder "Hand of Edward the Odd", får du nok mye mer enn 4-500g! Jeg ville ikke lagt det ut for under 1000g... Noe som er litt dumt, er at Gadgetzan tar 15% av det :S Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Uten tvil en syk mace det der ja :O 800+ gull vil jeg si =) Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Si at du har macen og vil selge den på IRC da. Regner med serveren har IRC-kanal på quakenet. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 Si at du har macen og vil selge den på IRC da. Regner med serveren har IRC-kanal på quakenet. Det var ikke et dumt forslag! Ingen som sitter inne med informasjon om hvordan jeg kan få funnet ut det? Den ligger forresten på AH med starting bid på 500g, og ingen buyout. Hittil har ikke folk vært interessert i å betale mer enn 200g for den, og det selger jeg den _ikke_ for. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Heh, fikk nesten lyst på den der til roguen min Men om jeg får kjøpt den så kommer jeg vel til å bli booted ut av alle grupper pga. folk tror jeg har rollet foran en shammy/druid/priest whatever og vunnet den... Den er deilig til rogues med mace spec pga. to ting: -DPS - Dette er den macen med høyest dps i hele spillet -Hastighet - Stun og poison proc Nå kommer vel folk til å hyle stfu noob til meg, men den er tross alt den beste off-hand macen i hele spillet. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) Ser du spiller på burning blade... irc channelen er wow.burningblade @ quakenet Btw: Hva ska en rogue med spirit og intellect? Endret 11. juli 2005 av Sigga Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Ser du spiller på burning blade... irc channelen er wow.burningblade @ quakenet Btw: Hva ska en rogue med spirit og intellect? du må lære deg at roguer, huntere og shamaner vil alltid rolle så lenge de KAN bruke den (ironi) Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Seriøst, shamanene i guildet mitt hadde betalt opp til 1200g for den. Legg den på gadgetzan AH og få noen til å reklamere for deg på horde gjennom IRC eller noe lignende. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 Såpass?! Spiller du på Burning Blade forresten? I morgen er jeg opptatt, så jeg får vel heller vente til onsdag. Det hadde vært supert hvis du kunne reklamert litt for meg, hvis du spiller på Burning Blade that is Lenke til kommentar
Pug Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Btw: Hva ska en rogue med spirit og intellect? Jeg bryr meg ikke noe om CoH'en og +statsen, DPS'en og hastigheten på macen er nok til at enhver mace spacced rogue ikke ville hatt noe imot den. Men jeg ville antagelig ikke ha rollet på den foran en shammy, er jo egentlig shamans som får mest ut av den. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 600g bid og 1100g BO foreslår jeg.. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 Fikk kontakt med en kar som reklamerte for guilden sin nå. De skulle til MC, så han fikk ikke noe klart svar. Det høyeste tilbudet jeg har fått på Alliance-siden er 200g, og det er det virkelig uaktuelt å selge våpenet for. Som sagt ligger det nå følere ute hos en av de store guildene på hordesiden, og jeg har avtalt at de skal få den for 1000 hvis de ønsker det. Setter buyouten på 1200g som er gjennomsnittsprisen på Allakazam. Dere andre kan selvsagt være med å by dere også, men det er vel ikke så mange her som er interessert i det. Men uansett, det ligger på AH i Gadgetzan i de neste 24 timene Lenke til kommentar
Taykun Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Det er en av de beste og sjeldneste paladin 1hvåpnene der ute. Er en som jeg vet om på servern på alliance siden som har den, (en paladin i guilden), og han sier at den lett er den beste paladin 1hmacen som fins. Skulle gjerne tenkt meg en sånn en selv, den er utrolig bra, og ekstremt sjelden. (på min server iallefall). Jeg er overbevist om at noen ville betalt oppimot 1000 gull for den der. Jeg hadde ikke gjort det, men det er vel noen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Shaman eller paladin. 800-1000G BO hadde jeg satt den til. Bedre å få inn gullet raskt og investere det videre :-) Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 OT: Gratulerer med lvl 60. (håper ikke det gjør noe at jeg poster det) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå