Civilix Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Ser at WD har kommet med en 400gb disk med 16mb cache, noen som vet hvor jeg kan finne noen tester av denne?(har søkt litt men finner ikke så mye relevant) Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 phat chance Den disken er så ny at ikke engang WD sjøl har noe om'n på sine nettsider, ihvertfall ikke når jeg skriver dette. Jeg har også lyst på noen testresultater på den disken. Vi får smøre oss med tålmodighet... Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 phat chance Den disken er så ny at ikke engang WD sjøl har noe om'n på sine nettsider, ihvertfall ikke når jeg skriver dette. Jeg har også lyst på noen testresultater på den disken. Vi får smøre oss med tålmodighet... Men det er denne uken den er på tilbud hos komplett...synes prisen var veldig nice også Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Men det er denne uken den er på tilbud hos komplett...synes prisen var veldig nice også Prisen er grei den. Fikk umiddelbart lyst til å kjøp'n sjøl. Tok tida til å sammenlikne noen WD disker: WD4000KD - 5,125 kr per GB WD3000JD - 4,3 kr per GB WD2500KS - 4,76 kr per GB WD2000JD - 4,25 kr per GB Men spiller egentlig dette noen rolle? Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) Dobbel cache gir jo også litt merverdi, muligens tettere data på disken kan gi en ytelsesøkning, skulle gjerne sett en test EDIT: tenkte feil, KD vil vel si 16mb cache og "sata1" når jeg tenker meg om Endret 11. juli 2005 av Civilix Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Komplett sier at WD4000KD er SATA, mens andre rundt på nettet sier WD4000KD er SATA2. På WD sine sider finner du ut at den eneste disken med 16MB cache er en sata2 disk. Nemlig WD2500KS. Uansett trur jeg at jeg kjøper denna disken hvis jeg klarer å bestemme meg for hvilket HK og DVD-brenner jeg skal ha før tilbudet løper ut. Jeg skal bruke feriepenger på ny pc. yay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå