haarod Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Ja, jeg har lett etter Alt for Norge musikkvideon en stund, men finner den ikke. Noen som vet hvor eller hvordan jeg kan skaffe meg den? Lenke til kommentar
haarod Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 Ingen som har den liggende? Eller som vet hvor jeg kan få tak i den? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Har sett den har gått på Nrk jukebox, så du kna jo ta opp. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Ligger den ikke på NRK nett-tv da? Lenke til kommentar
haarod Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) Hmm, kanskje. Har sett den på NRK Jukeboks Sport, men en gang når jeg så den kom jeg akkurat for sent til å ta den opp Btw, Ingve, nice blogg Endret 14. juli 2005 av HKoN- Lenke til kommentar
haarod Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 Fant den ikke jeg, ligger hvertfall ikke under "Sport" eller "Underholdning/Svisj" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå