haakie Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 hei jeg har et thermaltake XaserIII og er ikke fornøid med sidedøra. så jeg lurer på om denne døra passer?: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SPX02BF Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Gjør nok ikke det, fordi den er tilpasset Chieftec sine kabinetter.. Hva er du ikke fornøyd med da? Kan jo moddes! Lenke til kommentar
AnVli..p4 Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 enig med deg.. bytt kabinett, for det skal hvertfall jeg.. thermaltakes gamle serie er fælh! Lenke til kommentar
haakie Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 Gjør nok ikke det, fordi den er tilpasset Chieftec sine kabinetter.. Hva er du ikke fornøyd med da? Kan jo moddes! det står thermaltake i stygg skrift d cr helt BAD ut Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Sparkel og litt fargespray fra Europris.. Og kanskje litt rubbing compound og polish så haru det! Koster ca. like mye som et sidevindu (kanskje litt mer), og blir mye bedre! Selvgjort er velgjort (som regel iallfall).. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 ok tusen takk for hjelpen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå